Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: منصور شیشه فروش اظهار داشت: جنگنده F4 برای عکسبرداری و اسکن از منطقه در محل سقوط هواپیما حضور پیدا کرده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به منظور تقویت شناسایی، امکانات تصویربرداری و اسکن مناطق توسط ارتش انجام شد که به صورت آنلاین در اختیار گروه‌های جست‌وجوگر قرار داده می‌شود که تصاویر برای مکان‌یابی دقیق‌تر مورد پردازش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد

تیمی که در ماه اکتبر در رتبه ششم قرار داشت، با یک سومدیریت بزرگ سقوط کرد. 

طرفداری | با همراهی ویژه مالکان آمریکایی، بیرمنگام که کاندید حضور در لیگ برتر بود، به لیگ وان سقوط کرد. 

با وجود پیروزی 1-0 مقابل نوریچ، بیرمنگام سیتی برای بقا در چمپیونشیپ دو امتیاز کم آورد تا به همراه هادرزفیلد و روترهام راهی دسته سوم (لیگ وان) شود. بیرمنگام در ماه اکتبر در رتبه ششم و منطقه پلی‌آف چمپیونشیپ حضور داشت اما با تصمیم عجیب مالکان آمریکایی، جان یوستس شغلش را از دست داد. آن‌ها در ادامه به سراغ وین رونی رفتند تا ستاره سابق فوتبال انگلیس طی 15 بازی تنها 2 برد کسب کند. اتفاق جالب در مورد اتفاقات این باشگاه، نقش مهم سرمربی اخراجی آن‌ها در سقوط بیرمنگام است. جان یوستس که هدایت بلکبرن را برعهده گرفته بود، با پیروزی 2-0 مقابل لسترسیتیِ قهرمان، تیمش را از سقوط نجات داد. 

تام واگنر، مالک آمریکایی بیرمنگام با الهام از سریال پیکی بلایندرز، نام شرکتش را «Shelby Companies Limited» انتخاب کرده بود. او کمتر از یک سال پیش با همراهی تام بریدی، اسطوره NFL، حدود 45% از سهام بیرمنگام را خریداری کرد تا این تیم تاریخی فصل آینده در سطح سوم فوتبال انگلیس حضور داشته باشد. 

تام بریدی به عنوان سرمایه‌گذار در بیرمنگام شاهد نحوه اخراج جان یوستس بود حضور تام واگنر در ورزشگاه بیرمنگام 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن