Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد اصفهان(خوراسگان) در دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ تعداد رتبه‌های برتر مقام دوم را کسب کرد.

محمد رضا شمشیری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد اصفهان(خوراسگان) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «در این دوره از جشنواره، 135 اثر برتر در 21 رشته، نشریه‌های برتر در 14 رشته و مقالات برتر در 5 رشته در مرحله کشوری حائز رتبه شدند که در این بین واحد اصفهان(خوراسگان) با 18 رتبه کشوری و فقط با اختلاف یک رتبه در جایگاه دومی این جشنواره به لحاظ تعداد آثار برگزیده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شمشیری افزود: «نشریه فرهنگی، اجتماعی مِرداس به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی سید سعید نوابی با کسب 3 رتبه در بخش آثار برتر، 3 رتبه در بخش مقالات ویژه و همچنین عنوان شایسته تجلیل مجموعاً با کسب 7 رتبه به عنوان پرافتخارترین نشریه این جشنواره برگزیده شد.»

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: «در این جشنواره نشریه طنزکده به مدیرمسئولی سید علی نوابی و سردبیری سید سعید نوابی حائز رتبه اول در بخش نشریات طنز، نشریه سرو امید به مدیر مسئولی علیرضا رستم‌زاده و سردبیری علی حق‌پژوهی حائز رتبه دوم در بخش نشریات اجتماعی و نشریه‌های کلاکت با مدیر مسئولی محمد علی امیرخانی و سردبیری نوید فتاحی در بخش نشریات هنری، انعکاس به مدیر مسئولی امیر پویا پیشخوان و سردبیری امیر باطنی در بخش سایر نشریات، آموزش، یادگیری و توسعه به مدیر مسئولی و سردبیری کیوان کاوه در بخش علوم انسانی و مرداس به مدیر مسئولی سید سعید نوابی و سردبیری سمانه سادات نوابی حائز رتبه شایسته قدردانی شناخته شدند.»

وی افزود: «محمد علی امیرخانی در بخش مقاله هنری، علیرضا رستم‌زاده در بخش طراحی روی جلد، نیلوفر رضایی در بخش خبر حائز رتبه اول، نسیم حاجیان در بخش مقاله ادبی و محمد علی امیرخانی در بخش مقاله هنری موفق به کسب مقام دوم شدند.»

این مسئول خاطرنشان کرد: «رتبه‌های سوم بخش‌های مقاله ویژه اهمیت حفظ و گسترش زبان فارسی و بخش همبستگی دینی و حفظ وفاق ملی به ترتیب توسط حسنی سادات عبودتیان و فرناز معمار کسب شد؛ چهار رتبه شایسته تجلیل در بخش‌های گزارش، مقاله فرهنگی، شعر و مقاله ویژه اهمیت حفظ و گسترش زبان فارسی به ترتیب توسط محمد سعید خادم الحسینی، نرگس عمرانی، فاطمه احمدی و سمانه سادات نوابی کسب شد.»

شمشیری بیان کرد: «حمایت از روند تولید و چاپ نشریات به عنوان آیینه تمام‌نمای فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه، وظیفه این معاونت بوده و تلاش می‌کنیم تا خانه نشریات این واحد دانشگاهی بستری برای رشد و پرورش استعدادها، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های دانشجویان شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم، گفت: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰ هزار بازدیدکننده سال خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان شامگاه شنبه _هشتم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰ هزار بازدیدکننده سال خوبی بود و بر این اساس سال ۱۴۰۳ را با نمایشگاه خودروها آغاز کردیم و بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده داشتیم.

وی افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان تلاش شد سهم کوچکی در این بزرگداشت داشته باشیم و بر این اساس نمایشگاه گل و گیاه و سوغات را داریم که تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و تاکنون بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده از تمام کشور داشته‌ایم‌.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص برنامه‌های پیش‌روی نمایشگاه بین‌المللی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و هدف‌گذاری‌ها آن است که نقش اصلی خود را ایفا کنیم و در این راستا نمایشگاه‌ها به‌عنوان شتاب‌دهنده و شبکه‌ساز نقشی مهم در مباحث اقتصادی دارند و در کنار این موضوع مباحث اجتماعی نیز قابل اهمیت است.

طحانیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، اظهار کرد: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویدادهای تخصصی نیز امری قابل توجه است؛ سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع فاز ۲ نمایشگاه از دیگر موارد قابل توجه در سال گذشته بود و امید است سالن همایش و تجارت به‌زودی به بهره‌برداری برسد و باید گفت نمایشگاه اصفهان از نظر سازه و زیرساخت منحصربه‌فرد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است‌.

طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه‌های فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین سه نمایشگاه برای دیگر کشورها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 748589

دیگر خبرها

  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن