Web Analytics Made Easy - Statcounter


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی پیشنهادی جالب برای مسئولیت‌پذیر کردن روحانی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی امتداد نیوز، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یکی از جلسات سخنرانی‌اش در صحبت‌هایی با اشاره به برخی اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور گفت: اینکه می‌گویید ولایت معصوم باید بررسی شود که انتخاب بوده یا انتصاب، این به شما چه؟ این مسئله در حوزه و دانشگاه بحث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما اگر می‌خواستید به اینها جواب دهید چرا آمدید مسئولیت اجرایی گرفتید؟

بیشتر بخوانید

رحیم‌پور ازغدی: وضعیت اسفناک قبل از انقلاب به نسل جوان درست منتقل نشده است

وی افزود: اولا این سوالی نیست که شما طرح کنید و در ثانی شما نباید سوال طرح کنید بلکه باید پاسخگو باشید. با این‌حال به نظر من در این یکی دو سال هرچه گفتند باید بگوییم “هر چه شما می‌گویید درست است.” حتی اگر گفت قرآن نازل نشده بگوییم بله نازل نشده است. اگر گفتند ولایت فقیه از اساس مشکل دارد بگوییم چشم بعد از دوره شما کلا کنار می‌گذاریم، البته بعد از دوره شما! چون شما با این قانون اساسی سر کار آمدید و باید جواب دهید. یا نظر امام درباره قطعنامه و منتظری را اگر گفتند باید بررسی کنیم، بگوییم چشم. نظر شما هرچه هست درست است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه متأسفانه نظرشان را هم شفاف نمی‌گویند و به اصطلاح وسط دو صندلی می‌نشنیند گفت: معلوم نیست طرف امام هستند یا منافقین،. طرف امام هستند یا آمریکا و … اما در یکی دو سال آینده هرچه نظر فلسفی، معرفت شناسی، تاریخ انقلاب، فقه سیاسی گفتند باید بگوییم شما درست می‌گویید اما جواب بدهید برای کشور چه کار کرده‌اید؟

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام

دریافت 11 MB کد خبر 6098315

دیگر خبرها

  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • (ویدئو) روش جالب درست کردن یک میگو بریانی خوشمزه توسط آشپز معروف عرب