Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.به گزارش بلاغ، هواپیمای یاسوج که دو روز پیش در ارتفاعات دنا سقوط کرده بود سرانجام در روز سوم پیدا شد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات جستجوی بالگردهای سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد مطلب: 350378  

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

عبور چشم‌بسته فرمانداری نکا از یک تکذیبیه مهم/ وقتی یک مسئول، عدم صداقت خود را فریاد می‌زند

    سردار شریف‌: بالگردهای سپاه لاشه هواپیمای یاسوج را پیدا کردند عبور چشم‌بسته فرمانداری نکا از یک تکذیبیه مهم/ وقتی یک مسئول، عدم صداقت خود را فریاد می‌زند شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا 4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد زمین‌لرزه‌ای ۴.۶ ریشتر میر آباد آذربایجان غربی را لرزاند چمران: مسئولان خود را مخاطب بایدها بدانند آغاز نمونه‌گیری از خانواده‌های مسافران سقوط هواپیما پیام تسلیت شرکت ATR به خانواده‌های داغدار ایرانی آیا سازمان هواشناسی مقصر سقوط هواپیمای یاسوج است؟ طعمه زنانه، شگرد سارقان زورگیر جزئیات دقیق ضرب و شتم ۸ دانش‌آموز اصفهانی هویت راننده اتوبوس دیوانه مشخص شد حقوق بهمن ماه و عیدی بازنشستگان پرداخت شد  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

چتر سبز جاسوسی

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پاسداران سپاه شهرستان سواتدکوه با آیین مرثیه سرایی و دعا درکنار پیکر شهید برگزار شد

گفتنی است این شهید والامقام ۲۶ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.که به تازگی تفحص شده است و در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)برای تشییع مردم در شهرهای مازندران امروز وارد استان شد.



دیگر خبرها

  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان