Web Analytics Made Easy - Statcounter


مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی از برگزاری جلسه معاون دادستان کل کشور با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با حضور مدیرعامل ایران ایر در خصوص سانحه هوایی ای تی آر آسمان خبر داد.

حسین معصوم در گفت وگو با امتداد نیوز درباره تشکیل جلسه دستگاه قضایی با سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان گفت: رئیس قوه قضائیه به دادستان کل موضوع را ارجاع داد تا این سانحه سقوط هواپیما بررسی قضایی شود که به حوزه معاونت حقوق عامه دادستان کل کشور ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حشمتی معاون دادستان نیز به همین منظور جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل داد تا به بررسی سانحه بپردازد. این جلسه در محل سازمان هواپیمایی تشکیل شد.

مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تا زمانی که جعبه سیاه مورد بازخوانی قرار گیرد هر گونه اظهار نظری فاقد مبنای حقوقی و علمی است. با این حال بررسی های مقدماتی که چه اتفاقی رخ داده و مسائلی که در رسانه ها مطرح شده بود را در این جلسه مطرح کردیم و توضیحات لازم نیز ارائه شد.

وی تأکید کرد: بر اساس آیین نامه مصوب هیئت دولت، در مواقع سوانح هوایی یازده گروه فنی،تخصصی تشکیل می شود و حادثه را از ابعاد مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار می دهند. در راستای اجرای این آیین نامه، اقدامات کارشناسی متعددی از سوی متخصصان صورت خواهد گرفت.

معصوم با بیان اینکه مدیران ایرلاین ها در این جلسه حضور نداشتند، گفت: تنها مدیرعامل ایران ایر در جلسه حضور داشت که به عنوان مطلع و کارشناس صنعت هوانوردی برای ارائه توضیحات حضور یافت.

این حقوقدان اظهار داشت: در جلسات هفته های گذشته که میان دستگاه قضایی و معاون دادستان کل با مدیران ایرلاین ها برگزار شد، بحث سفرهای هوایی و فروش بلیت نوروزی مطرح شد تا در ایام پیک سفرهای نوروزی بتوانیم نحوه فروش بلیت را برنامه ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده ستاد سفرهای هوایی نوروزی در دادستانی کل کشور تشکیل خواهیم داد جلسه خاصی را با خود ایرلاین ها خواهیم داشت تا به مشکلات مردم سریعتر رسیدگی و حقوق آنها احقاق شود.

true برچسب ها : حسین معصوم دادستانی کل کشور سازمان هواپیمایی کشوری سقوط هواپیمای تهران – یاسوج علی عابدزاده محمدرضا حشمتی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شفت گفت: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم (ع) شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود