Web Analytics Made Easy - Statcounter

نطنز- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز گفت: سه هزار و ۵۰ متر مربع از اراضی ملی نطنز با دستور قاضی اجرای احکام کیفری از متصرفان خلع ید شد

سعید زمانی در گفت‌و گو با  خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: طی سه ماه گذشته با تلاش ماموران یگان حفاظت از اراضی ملی شهرستان، سه هزار و ۵۰ متر مربع از زمین‌های ملی با دستور قاضی اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب نطنز در روستاهای بخش مرکزی نطنز رفع تصرف و به حالت اولیه بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آخرین مورد از برخورد با متصرفان با حضور ماموران اجرای حکم مقدار ۱۵۰ متر مربع از اراضی ملی از منطقه بزرود رفع تصرف و به حالت سابق برگشت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز با اشاره فعالیت گشت یگان حفاظت از اراضی ملی در شهرستان گفت: تصرف دوباره زمین‌های خلع ید شده بر اساس ماده ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی مستوجب مجازات حبس از شش ماه تا دو سال خواهد بود.

زمانی گفت: شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه بروز حادثه، تخریب و تصرف در عرصه‌های جنگلی، مرتعی و سایر منابع طبیعی است.

به گزارش ایمنا، پهنه اراضی ملی شهرستان نطنز نزدیک به ۳۰۰ هزار هکتار است که ۲۵۰ هزار هکتار آن مرتع و ۵۰ هزار هکتار بیابان است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت