Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرج‌الله مهنازاده دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در نشست خبری و مصاحبه مطبوعاتی این جشنواره با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره خوارزمی پنجم اسفند ماه برگزار می‌شود، گفت: فراخوان این جشنواره از فروردین ماه اعلام شد و فرآیند ثبت‌نام و ارسال طرح ‌ها تا شهریور ماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر سی و یکمین جشنوراه خوارزمی در خصوص تعداد طرح‌های برگزیده بیان کرد: در مجموع 377 طرح داخلی و 133 طرح خارجی به 18 کمیسیون تخصصی ارسال شدند که پس از بررسی و کارشناسی نهایی 10 طرح داخلی و پنج طرح خارجی به عنوان طرح‌های برتر مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: طرح‌ها در پنج گروه بنیادی، کاربردی، اختراع، اکتشاف و توسعه‌ای است که در میان طرح‌های داخلی یک طرح در گروه بنیادین، چهار طرح در گروه کاربردی و چهار طرح در گروه توسعه‌ای قرار دارند؛ همچنین از یکی از اساتید هم که دارای طرحی در حوزه معماری بوده است تقدیر خواهد شد.

حضور ۴۹ کشور خارجی در جشنواره خوارزمی

مهنازاده در خصوص طرح‌های خارجی اظهار کرد: از 49 کشور خارجی طرح‌هایی ارسال شده است که از میان آنان پنج برنده از کشورهای استرالیا، چین، آلمان، فرانسه و سوئیس قرار دارند.

دبیر سی و یکمین جشنوراه خوارزمی در رابطه با وجه تمایز این جشنواره با سایر جشنواره‌ها گفت: هیچگاه فعالیت جشنواره خوارزمی تمام نمی‌شود و بر خلاف سایر جشنواره‌ها فعالیت کوتاه و مقطعی ندارد این جشنواره روش‌های خود را هر سال بررسی می‌کند.

وی در خصوص حمایت هایی که از برگزیدگان این جشنواره به عمل می‌آید، یادآور شد: از لحاظ معنوی مهم‌ترین تقدیر و حمایت از برگزیدگان این جشنواره لوح رئیس جمهور است که به برگزیدگان اهدا می‌شود؛ همچنین بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی هم در کنار این برگزیدگان قرار می‌گیرند و امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسئول ستاد نکوداشت علما و مفاخر شهرستان دزفول گفت: در راستای تجلیل از مفاخر و بزرگان این شهرستان و معرفی آنها به نسل جوان، آئین نکوداشت ادیب دزفول برگزار می‌شود.

حجت الاسلام زارع افزود: در این مراسم از پژوهشگر و سنگربان ادبیات عاشورایی دکتر محمد رضا سنگری با حضور وزیر آموزش و پرورش و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حسینیه عاشقان ثار الله شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دکتر محمد رضا سنگری  از پژوهشگران فعال در موضوع فرهنگ و مکتب عاشورا هستند و دارای دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران بوده و مولف آثاری نظیر سوگ سرخ، سرچشمه امید، در قلمرو راز، نافله باغ، ادبیات معاصر، جاده سجاده و روزنه‌ای به دنیای نوجوانی است.

وی همچنین در تألیف ۳۰ جلد کتاب درسی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و کتاب‌های راهنمای معلم مشارکت داشته است.

 

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود