Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم باید در شرایط سخت کنار تیم‌شان باشند.

حامد کاویانپور در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار کرد: تیم السد نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی نداشته است. این تیم در فصل گذشته برابر استقلال بازی کرد و الهلال هم‌گروه پرسپولیس بود الان اما همه چیز عوض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم السد توانسته ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کند تا تیمش به هماهنگی خوبی برسد. از همین رو مطمئنا برانکو هم شناخت خوبی از تیم حریف دارد که در بازی سه شنبه می‌تواند به تیمش کمک کند. السد تیم خوبی دارد اما آن فوتبال ناب و تکنیکی بازیکنان ایرانی را ندارد.

وی اضافه کرد: بازی در آسیا با لیگ ایران متفاوت است به همین خاطر گاهی تیم‌ها آن عملکرد خوب خود را در لیگ نمی‌توانند در بازی‌های آسیاسی به نمایش بگذارند. همه تیم‌های دوست دارند در بازی‌های بین‌المللی جام بگیرند. به طور مثال الان تیم پاری سن ژرمن نتایج خوبی در لیگ فرانسه کسب کرده و الان سرمایه گذاری خوبی انجام داده تا در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره محرومیت پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات گفت: من همیشه سعی می‌کنم نیمه پر لیوان را ببینم. درست است اشتباهات مدیریت باعث چنین محرومیتی شد اما ببینید پرسپولیس طی دهه اخیر ثبات مدیریت نداشته و همین موضوع باعث شده بود که تیم نتیجه نگیرد اما همین تیم با مدیریت طاهری نتایج خوبی کسب کرد که نباید این موفقیت‌ها فراموش شود. باید بپذیریم باشگاه دولتی است و بنابراین سیاست‌ها از دولت به باشگاه ابلاغ می‌شود و این گونه نیست که مدیر فکر کند که مالکیت باشگاه را در اختیار دارد و می‌تواند هر کاری بکند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره تمدید قرارداد بازیکنان هم گفت: بازیکنان باید بدانند در روزهای سخت باید کنار پرسپولیس باشند نه این که تیم ۱۴ بازیکن خوب داشته باشد و همه چیز مهیا باشد و بمانند. من در حال امضای قرارداد با نیوکاسل بودم که به خاطر داربی به تهران آمدم و این قرارداد امضا نشد. من فکر می‌کنم پیراهن پرسپولیس اصلا قیمت ندارد. این پیراهن خیلی ارزش دارد و کسی که آن را به تن دارد باید ارزش آن را بداند. البته با شناختی که از بازیکنان دارم فکر می‌کنم همه بازیکنان قراردادشان را تمدید می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده و از آنجا که تأسیس این باشگاه با خود من بوده است مصاف با هوادار تداعی کننده خاطرات است.

او ادامه داد: از زمانی که شجاعی عهده دار هوادار شده، این تیم هم نتایج بهتری کسب کرده و هم اینکه در جدول پیشرفت داشته است. ما از بدو ورود به باشگاه پیکان تصمیم گرفتیم ذهنیت باختن را از بازیکنان تیم دور کنیم. در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته‌ایم اما تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم و می‌دانیم هنوز کارمان به پایان نرسیده است. هوادار تیم با کیفیتی است و اصولاً بازی کردن در برابر چنین تیمی ما را اذیت خواهد کرد.

او افزود: سیاست پیکان استفاده از بازیکنان جوان است و در همین خصوص بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داریم که کمک‌های زیادی به ما می‌کنند. در بازی هفته گذشته برابر مس رفسنجان نیز از دو بازیکن تیم جوانان خود استفاده کردیم و امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز از این ظرفیت خود استفاده کنیم. در جدول به ثبات خوبی رسیدیم و پس از اینکه هفته‌ها استرس داشتیم اکنون به جایگاه خوبی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی را در جدول به دست آوریم. ما اهدافی را در پیکان برای خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مطابق با آن کارهای خود را پیش می‌بریم. بازی زمانی که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان می‌رسد را بیشتر از نتیجه تساوی بدون گل دوست دارم و از زمانی به تیم پیکان پیوستم تلاش کردم تا با دستیارانم هر روز تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان تدارک ببینیم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی هم توانسته‌ایم به موفقیت برسیم. ما همانطور که گل می‌زنیم باید کاری کنیم که گل کمتری را هم دریافت کنیم.

عنایتی تصریح کرد: تمام بازیکنان تمرینات مشترکی خواهند داشت و این طور نیست که با بازیکنان جوان به صورت انفرادی تمرین کنم. بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه می‌توانند به موفقیت بیشتری برسند.

کد خبر 6080764

دیگر خبرها

  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است