Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@02:27:58 GMT

اجراي طرح نوسازي اسکله آذرپاد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۲۴۱۵

اجراي طرح نوسازي اسکله آذرپاد

خبرگزاري آريا- مديرعامل شرکت پايانه‎هاي نفتي ايران: طرح نوسازي اسکله آذرپاد در جزيره خارک در دست اجراست.
به گزارش خبرگزاري آريا، مديرعامل شرکت پايانه‎هاي نفتي ايران از برگزاري مناقصه واگذاري عمليات بازسازي و نوسازي اسکله آذرپاد خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن برنده مناقصه در روزهاي آينده، اين طرح اجرايي مي‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيدپيروز موسوي افزود: اسکله آذرپاد مخصوص نفتکش‎هاي با گنجايش بيش از 300 هزار تن است و بازسازي و نوسازي اين اسکله با هدف حفظ و ارتقاي زيرساخت‌هاي صادرات نفت خام کشور در دستور کار شرکت پايانه‎هاي نفتي قرار گرفته است.
وي مدت زمان در نظر گرفته شده براي اجراي اين طرح  را 30 ماه عنوان کرد.
اسکله آذرپاد يا اسکله غربي در غرب جزيره و در وسط آب با  فاصله حدود هزار و 445  متر از ساحل با چهار پهلوگير ساخته شده است.
نفتکش هاي بسيار بزرگ از اين اسکله براي بارگيري و حمل نفت استفاده مي کنند.
اسکله آذرپاد مجهز به سامانه کمک ناوبري پيشرفته، سامانه اطفاء حريق خودکار و نيمه خودکار و سامانه چرخشي و گرمايشي سوخت به منظور جلوگيري از لخته شدن است.
در حال حاضر اين اسکله قابليت پهلودهي چندين نفتکش با ظرفيت‌هاي 300  تا 500 هزار تن و بيشتر را به طور همزمان دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار پارکینگ موقت نوروزی در شهر قشم ایجاد شد

رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: چهار پارکینگ موقت در هفت هکتار زمین با هدف رفاه حال مسافران نوروزی در شهر قشم ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید اکبریان در آستانه ورود به سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم میهمانان نوروزی جزیره جهانی قشم با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به این منطقه سفر می‌کنند، چهار پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰۰ خودرو برای رفاه حال میهمانان در شهر قشم ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه برای راه‌اندازی این چهار پارکینگ ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: تلاش کردیم در نقاط پرجمعیت شهر قشم این امکانات را آماده کنیم تا میهمانان با پارک وسایل نقلیه خود در مکانی مناسب، با آرامش از زیبایی‌های جزیره لذت ببرند.

به گفته رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، نخستین پارکینگ در ابتدای بلوار مشاهیر شهر قشم (میدان حافظ به سمت پارک زیتون) قرار دارد و یک پارکینگ دیگر هم جنب پارک گلستان در مجاورت پارک زیتون ایجاد شده است.

وی ادامه داد: یک پارکینگ در مجاورت مجتمع تجاری معراج جنب اسکله شهید ذاکری و پارکینگ چهارم هم جنب مجتمع سیتی سنتر یک قرار دارد.

اکبریان با خوشامد گویی به میهمانان جزیره قشم اعلام کرد: ۱۲ کمپ پارک هم در سطح جزیره قشم با امکاناتی همچون پارک خودرو، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپر مارکت و مکان بازی کودکان برای رفاه حال مسافران جزیره آماده شده است.

به گزارش ایمنا، جزیره قشم با دارا بودن ظرفیت‌های متنوع گردشگری، بازار مناسب خرید، سواحل زیبا، آب و هوایی کاملاً بهاری و مردمانی میهمان دوست این روزها میزبان انبوه مسافرانی است که از سه میر دریایی (اسکله شهید حقانی به سمت اسکله شهید ذاکری) زمینی (اسکله پل به سمت اسکله لافت) و هوایی (فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد) وارد این جزیره زیبای جهانی می‌شوند.

کد خبر 737304

دیگر خبرها

  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
  • جابه‌جایی گردشگران نوروزی در قشم با ۴۰ فروند شناور
  • ارائه خدمات سفر دریایی در قشم با ۸۰ فروند شناور
  • چهار پارکینگ موقت نوروزی در شهر قشم ایجاد شد
  • حادثه دریایی جدید در جنوب شرق عدن
  • اجرای طرح نظارت نوروزی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان
  • تخلیه بار اولین کشتی حامل کمک‌ها در سواحل غزه
  • اولین کشتی حامل کمک‌ها بار خود را در سواحل غزه تخلیه کرد