Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان زنجان از برگزاری سمینار مربیگری با حضور مربیان خانم سرتاسر کشور در زنجان خبر داد و گفت: این سمینار از چهار اسفند در زنجان برگزار می‌شود‌‌. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ استانها زنجان نظرات

مریم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: از روز شنبه 28 بهمن ماه اردوی تیم ملی بانوان جودو در زنجان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اردو در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده است و تا روز پنجشنبه سوم اسفند ماه ادامه دارد.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان زنجان با بیان اینکه سرمربی ازبکستانی تیم ملی خانم نیلا در این اردو حضور دارد، گفت: اردوی بسیار خوبی در حال برگزاری است‌.

وی از حضور 33 جودوکار در این اردو خبر داد و گفت: سه دختر زنجانی در رده سنی نوجوانان به تیم ملی دعوت شده‌اند و هم اکنون تحت نظر مربیان تمرین می‌کنند.

بابایی در پایان به برگزاری سمینار مربیگری از چهارم اسفند اشاره کرد و افزود: از روز جمعه چهار اسفند تا ششم اسفند ماه سمینار مربیگری با حضور مربیان خانم سرتاسر کشور در زنجان با تدریس سرمربی ازبکستانی تیم‌ ملی بانوان جودو خانم نیلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41375/P1377/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: سومین جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در قلعه تاریخی بهستان شهرستان ماهنشان برگزار می شود .

صفوی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان یکی از قطب‌ها و پایگاه‌های مهم تولید ماهی قزل‌آلا در استان زنجان است و سهم قابل توجهی از تولید سالانه در این استان دارد،افزود: به‌دلیل ترویج مصرف آبزیان و آشنایی با مزایای استفاده از ماهی در سبد غذایی خانوار‌های ایرانی و استقبال گسترده گردشگران از نخستین دوره، سومین جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در قلعه تاریخی بهستان شهرستان ماهنشان ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طبخ ماهی قزل‌آلا در تقویم رویداد‌های گردشگری کشوری و در مقیاس استانی ثبت شده است، گفت: با توجه به اینکه در شهرستان ماهنشان حدودهزار مزرعه پرورش ماهی وجود دارد، به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و گردشگری در استان و کشور در کنار سایر ظرفیت‌های کم‌نظیر استان شناخته می‌شود. 


صفوی بیان کرد: شرکت‌کنندگان سومین جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا این‌بار در قلعه تاریخی بهستان ماهنشان در بخش پخت ماهی با یکدیگر به رقابت می پردازند .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: نخستین جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۱ و دومین جشنواره ۲۸ اردیبهشت ماه سال گذشته در کنار شهر دندی شهرستان ماهنشان و با حضور مقامات دولتی، مردم بومی و گردشگران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد