Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:03:10 GMT

دو شهید گمنام در الموت قزوین تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۲۶۵۱

دو شهید گمنام در الموت قزوین تشییع شد

قزوین- مردم الموت شرقی در استان قزوین با تشیع دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بار دیگر با شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) مردم الموت شرقی استان قزوین صبح روز سه شنبه با حضور باشکوه در مراسم تشییع دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بار دیگر با آرمانهای امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند تا نگذارند راه شهدا فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم الموت شرقی که حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت نیز در میان آنها بود با تشیع دو شهید گمنام از محل مسجد اسطلبر به سمت پارک شهر معلم کلایه با سردادن شعارهای: شهیدان زنده اند الله اکبر  به خون آغشته اند الله اکبر، راه شهید راه امام همیشه پاینده است، شهید راه خدا راهت ادامه دارد، نسبت به شهدای گلگون کفن و شهدای گمنام ادای احترام کردند.

مراسم تشییع شهدای گمنام روز گذشته در شهرهای بویین زهرا و تاکستان و امروز در آبیک و الموت شرقی برگزار شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مراسم تشییع این جانباز ۷۰ درصد ساعت ۹:۳۰  صبح امروز از تقاطع بلوار شهید ریگی و رسالت به سمت گلزار شهدای شهرستان چابهار برگزار شد.

گفتنی است این شهید اهل سنت جانباز ۷۰ درصد وعضو بسیج است که در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه دشت عباس از ناحیه نخاع مجروح وبعد از تحمل ۴۱سال رنج جراحت وارده  روز گذشته درگذشت.

دیگر خبرها

  • امام جمعه تبریز: تکریم شهدا وظیفه ملی و انسانی است
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید رضایی هرندی
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • تشییع پدر شهید امیر جدیری در تبریز
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۴۰۳ در اصفهان + جزئیات و آدرس