Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس گفت: در محل سقوط هواپیما دو متر برف وجود دارد و از وضعیت اجساد جانباختگان اطلاعی در دست نیست. آفتاب‌‌نیوز : مؤمنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان هم به شبکه خبر گفت: به دلیل پراکندگی اجساد هواپیما، همه شعاع نقطه مورد نظر توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر به صورت دقیق جست‌وجو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان شرکت هواپیمایی آسمان برای پیدا کردن جعبه سیاه به نقطه مورد نظر اعزام می‌شوند.

محل سانحه پرواز 3704 آسمان بر اساس مختصات اعلامی توسط سخنگوی سپاه
منبع: میزان 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد

به گزارش "ورزش ‎‌سه"، نتایج فولاد خوزستان که تیمی قابل احترام و مدعی در فوتبال ایران به شمار می‌رود، در فصل جاری کابوس وار بوده است. آنها در 24 مسابقه قبلی 13 باخت، 5 برد و 6 تساوی را تجربه کرده‌اند تا حالا با توجه به نتایجی که تیم‌های قعرنشین جدول کسب کرده‌اند، به صورت رسمی در منطقه سقوط قرار گرفته باشند.
در حال حاضر فولاد 21 امتیاز دارد و فاصله‌ای یک امتیازی با منطقه سقوط پیدا کرده است.

در این شرایط شکست مقابل مس رفسنجان خبر بد دیگری برای قرمزپوشان اهوازی بود و بازیکنان این تیم پس از رقم خوردن سیزدهمین شکست فصل با سری پایین اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

خبرنگاری در هنگام خروج علی شجاعی سعی کرد با این بازیکن گفتگویی داشته باشد که او در واکنش به این سوال در حالی که از نتیجه کسب شده ناراحت بود، گفت: «بهتره بریم بمیریم.» 

فولاد در 6 بازی باقی مانده با توجه به نتایج ضعیفی که این روزها کسب می‌کند کار بسیار سختی برای بقا دارد و باید دید عبدالله ویسی و شاگردانش به چه نتایجی تا پایان مسابقات دست پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از ۴ ماه
  • سقوط نوجوان ۱۵ ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه
  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند