Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اصغر سلیمی در گفت‌وگویی در خصوص پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران ـ یاسوج، بیان کرد: خوشبختانه امروز صبح با توجه به وضعیت جوی مناسب تیم‌ها توانستند لاشه هواپیما را در منطقه پازن پیر پیدا کنند. از روز اول که این حادثه اتفاق افتاد بنده به عنوان نماینده سمیرم پیگیر این حادثه بودم. در همان روز اعلام شد که مردم محلی صدایی را از پشت منطقه نقل و کهنگان شنیده‌اند اما در روز اول و دوم به دلیل اینکه ابر غلیظی در بالای کوه دنا در منطقه پادنای علیا وجود داشت نتوانستیم شناسایی‌ را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اما خوشبختانه امروز صبح لاشه هواپیما در بالای روستای نقل پادنای علیا و نزدیک چشمه‌ای به اسم نور و در منطقه پازن پیر پیدا شد. امیدوارم هر چه سریعتر بتوانیم تخلیه اجساد این عزیزان و بحث امداد را داشته باشیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند

 رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت : سه نفر از مسافران تهرانی که عصر روز گذشته -پنجشنبه- پس از ورود به جنگل "تیلا کنار" بخش سلمانشهر عباس شده گم شدند پس از ساعت ها جست و جو امروز پیدا شدند.   مهدی محسنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : این افراد جوان حوالی ساعت ۲۰ دیروز به علت عدم آشنایی به مسیر و موقعیت منطقه در این عرصه جنگلی گم می شوند که طی تماس تلفنی و اطلاع از مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر گم شدن این افراد موضوع برای یافتن و جست و جوی این مفقود شدگان در دستور کار قرار می گیرد.   وی اظهار کرد : سرانجام با ارزیابی دقیق منطقه و کسب اطلاعات در باره مختصات محل مفقود شدن این افراد عملیات جست و جو با همراهی امداد گران، نیروهای هلال احمر و انتظامی برای یافتن این افراد انجام می گیرد که در نهایت پس از ۶ ساعت جست و جو آن ها را در جوار آبشار " جینگوم " جنگل تیلار کنار پیدا شدند و این سه جوان بدون هیچگونه مصدومیت به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری شامل سلمانشهر، عباس آباد، کلارآباد و ۴۹ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد و به علت همسایگی با ساحل، جنگل های هیرکانی و نقاط دیدنی زیبا از دیرباز تاکنون خاستگاه میلیون ها مسافر و گردشگر به ویژه در ایام نوروز بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند
  • نگاهی به عملکرد سال ١۴٠٢ قایقرانی از زبان رئیس فدراسیون
  • افسانه‌ها درباره یک مکان مرگبار؛ مثلث آلاسکا کجاست؟
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • ۷ مکان مرموز و ناشناخته جهان
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • سمیرم شهر چشمه‌های جوشان و آبشارهای زیبا
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم