Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیتی که امروز در جهان ناامن داریم به‌واسطه خون‌های مقدس و مطهر شهدا و حضور مردم درصحنه است. به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، سردار علی فضلی در یادواره هشت شهید روستای نجارکلا قدیم شهرستان سیمرغ، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) حق بزرگی به گردن همه امت اسلامی دارند و باید در یادواره‌های شهدا بصیرت و بصیرت‌افزایی ایشان یادآوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: عامل به احکام‌الله بودن بصیرتی است که می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در تاریخ آمده بعد از وفات حضرت رسول مکرم اسلام(ص) گروهی سقیفه ملعونه را تشکیل دادند و به تعبیر امروز به دنبال براندازی و کودتا بودند، تصریح کرد: با رحلت رسول خدا(ص) این گروه به میدان آمد و قصد داشت با ریسمان انداختن به گردن حضرت علی(ع) او را برای بیعت به مسجد ببرند اما حضرت فاطمه زهرا(س) مانع این اقدام می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: کسی که بی‌بی فاطمه زهرا(س) او را سیف‌الاسلام خطاب می‌کند مقابل اسلام ناب می‌ایستد و دیری نمی‌گذرد که جنگ را علیه امام آغاز می‌کند.

فضلی با اشاره به اینکه مردم عزیز ایران اسلامی بعد از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در رکاب انقلاب اسلامی باقی ماندند و تقسیم غنیمت نکردند، تصریح کرد: مردم آمدند و برای دفاع از دین خدا سرمایه‌گذاری کردند و شهید دادند.

وی افزود: سلام و درود خدا بر شما مردمی که فردای قیامت به‌واسطه عملکردتان در مقابل بی‌بی فاطمه زهرا(س) روسفید هستید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امنیتی که امروز در جهان ناامن داریم به‌واسطه خون‌های مقدس و مطهر شهدا و حضور مردم درصحنه است، اظهار کرد: آخرین شاهکار حضور مردم ۲۲ بهمن تماشایی باوجود گرانی، مشکلات اقتصادی و تورم از زوایای مختلف بود اما مردم از ولی امر اطاعت کردن و به میدان آمدند تا دشمن را ناامید کنند.

این مسئول ادامه داد: در یادواره‌های شهدا همین نکات باید مرور شود و مورد توجه قرار گیرد.

فضلی در ادامه به شرح عملیات غرورآفرین والفجر هشت پرداخت و گفت: حدود ۸۵ درصد رزمندگان عزیز عملیات غرورآفرین والفجر هشت دریادلان بسیجی بودند و اگر مردم به میدان نیامده بودند ارتش و سپاه قادر به انجام این کار بزرگ نبود.

وی در پایان گفت: فرزندان دلبند شما در عملیات والفجر هشت به‌ویژه سادات از پهلو، بازو یا سر مجروح و شهید شده بودند که از توسل و توکل به حضرت زهرا(س) حکایت دارد. کد مطلب: 350371 مرجع : سیمرغ ما 

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

عبور چشم‌بسته فرمانداری نکا از یک تکذیبیه مهم/ وقتی یک مسئول، عدم صداقت خود را فریاد می‌زند

    امنیت امروز به خاطر خون شهدا و حضور مردم در صحنه است تساوی خانگی نساجی ماندران مقابل اکسین البرز   شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر   مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در سوادکوه   انجمنی که با دست خالی با سرطان می‌جنگند/ برخی مردم توان ادامه روند درمانی را ندارند داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟ فرماندار قائم‎شهر جبران کرد عبور چشم‌بسته فرمانداری نکا از یک تکذیبیه مهم/ وقتی یک مسئول، عدم صداقت خود را فریاد می‌زند یادواره ۸ تن از شهدای روستای نجارکلاقدیم و سمناکلا برگزار شد+تصاویر   فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ اتاق شیشه ای تنها چندماه دوام داشت پدر شهيدان عبوری به فرزندان شهيدش پيوست ظریف: پایگاه نظامی در سوریه نداریم عرضه بسته‌بندی برنج در مازندران از سال 97/ واردات برنج نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است جدال جذاب مدعیان صعود برنده نداشت مفقود شدن 3 صیاد در دریای جویبار/ادامه گشت‌های امدادی برای پیدا کردن صیادان مراتع ملی در جویبار به افراد بومی اجاره داده می‌شود اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در محمودآباد معرفی شدند بازگشت شهید بهرام بابا به وطن پس از 30سال/ مراسم شب وداع هم‌زمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) لغو دوباره جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی مازندران/پرداخت حقوق 2 ماه پایانی سال منوط به تشکیل این جلسه  

اجتماع پرشور رزمندگان دفاع مقدس شهرستان بابل  

دیدار تیم والیبال کاله و شهرداری تبریز در آمل  

نمایش « باران مایه‌های دختری از جنس من» به روی صحنه رفت + تصاویر  

تصاویر دیدار امید خونه به خونه مازندران و امید فولاد خوزستان  

رونمایی از چهار آلبوم موسیقی مازندران  

افتتاح گازرسانی به 11 روستای هزارجریب نکا با حضور مشاور وزیر نفت+تصاویر  

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در فریدونکنار  

آمار سبدها رو لو ندید

جان‌باختن تعدادی از هموطنان مازندرانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری

وقتی بازی جنگ و صلح فرماندار نکا با فعالان مبارزه با ربا ادامه دارد/ تَکل از پُشت بر اعتماد افکار عمومی

 

تغییر هم‌زمان 3 مدیر در جهاد کشاورزی مازندران

 

راهپیمایی 22 بهمن نشانگر پایبندی ملت به آرمان‌های انقلاب است

برخورد دور از انتظار فرماندار نکا با مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 +عکس و فیلم  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

 حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست