Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مذهبی گفت: ایمان و اقتدای هر بانویی به جایگاه خود در نزد خداوند، قطعاً می‌تواند آن‌ها را در زمره دنباله‌روهای حضرت زهرا قرار دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود چاووشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر هر زنی به مقام و داشته‌های خود اقتدا و ایمان داشته باشد قطعاً می‌تواند بسیار موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: اگر بانوان به دنبال کسب عزت از سایر راه‌ها مانند تفاخر و مصرف‌گرایی و جذب انظار مردم نباشد و به داشته‌های خود که خداوند در نظر گرفته ایمان داشته باشد یقیناً در زمره دنباله‌روهای حضرت زهرا (س) خواهند بود.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) علاوه بر همسرداری و همسر نمونه بودن و اهتمام جدی برای تربیت فرزندان، ویژگی‌های دیگری نیز داشتند که در این میان ساده زیستی حضرت زهرا (س) بسیار بارز بود.
 

جامعه امروز در کش‌وقوس توقعات بالای زن و مرد از یکدیگر


حجت‌الاسلام چاووشی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) همواره با مدیریت درخواست‌های خود را از همسر داشتند گفت: در جامعه امروز بسیاری از اختلافات به جهت توقعات بالای هر دو طرف است.

وی خاطرنشان کرد: عبادت حضرت زهرا (س)، آراستگی در منزل و خوش‌بو و معطر بودن از دیگر ویژگی‌های حضرت زهرا (س) است.

این کارشناس مذهبی در پایان یادآور شد: اگر هریک از بانوان ما یکی از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) را به‌صورت تمام و کمال انجام دهد می‌تواند اثرگذاری خوبی داشته و خانواده خود را به‌خوبی مدیریت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست صمیمی با اساتید مدارس علمیه ضمن تاکید بر تبیین شخصیت شهید مطهری گفت: آن چیزی که شهید مطهری را متمایز کرده بود، وظیفه شناسی و تواضع آن شهید والامقام بود و در هر زمینه‌ای احساس نیاز می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی تاکید کرد و گفت: شهید مطهری براساس وظیفه عمل کرده و از سویی با ورود به مسائل فلسفی شرح منظومه مرحوم سبزواری را به رشته تحریر درآورده، از سوی دیگر به تفسیر قرآن هم پرداخته است.

 امام جمعه ارومیه تاکید کرد: امروز باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.

 حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: سخنرانی‌ها و خطابه‌های شهید مطهری از عمق وجود بود و این به معنای باور به گفته‌ها توسط ایشان است. اینکه فردی به گفته‌های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد، این معنای ایمان واقعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با تاکید بر لزوم پیگیری امور و احساس وظیفه توسط علما و روحانیون در جامعه، خاطرنشان کرد: ایمان دینی جزو موضوعاتی است که باید به آن تقید داشته باشیم و همانند شهید مطهری و دیگر شهدای اندیشمند در جایگاه دفاع از دین و اسلام قدم برداریم.

دیگر خبرها

  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود