Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ۲ پاسدار مهدی زراعت‌خواه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در این عملیات دستگیری که برابر با کار‌های دقیق اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این ناحیه انجام شد یکی از عوامل تولید و توزیع مشروبات الکلی در بولوار طبرسی شمالی همراه با ۴۲ عدد مشروب الکلی ساندیسی دستگیرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده این فرد جهت سیر مراحل قضایی تحویل ناجا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیری: با همه عوامل جام باشگاه‌های جهان تسویه حساب شد/ یزدانی خودش را متعهد می‌دانست

عضو کادر فنی تیم بانک شهر می‌گوید که تسویه حساب با همه کشتی‌گیران، مربیان و عوامل برگزاری جام باشگاه‌های جهان در هر دو تیم بانک شهر و شازند انجام شده است. - اخبار ورزشی -

مسعود نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه پرونده برگزاری جام باشگاه‌های جهان با انجام تسویه کامل با عوامل حاضر در این رقابت‌ها اظهار داشت: این مسابقات در کمترین زمان ممکن با مدیریتی خاص که راس آن با خود شخص رضا یزدانی بود، انجام شد. از همه عزیزانی که در مسیر برگزاری این رقابت‌ها زحمت کشیده و همکاری کردند، ممنونم. چه از رئیس فدراسیون و چه رئیس سازمان لیگ و عواملش و همچنین دوستانی که در خود تنکابن همکاری کردند. همه پای کار آمدند که این کار صورت گرفت.

وی در مورد دعوت از تیم‌های خارجی برای شرکت در این رقابت‌ها در زمانی اندک، تصریح کرد: در آن زمان محدود، در فاصله تایید فدراسیون و برگزاری مسابقه، آوردن تیم خارجی کار سختی بود اما به خاطر روابط قوی و قبلی رضا یزدانی این کار انجام شد و در مدت خیلی کم، توانستیم چندین تیم خارجی را به ایران بیاوریم.

نصیری تاکید کرد: یک بخشی از هزینه‌ها را بانک شهر پرداخت کرد و بخشی را هم قرار بود شازند پرداخت کند اما متاسفانه پولی از سوی آنها پرداخت نشده است. با این وجود رضا یزدانی که خود را متعهد به تسویه با کشتی‌گیران، مربیان و کلیه عوامل می‌دانست، خودش با همه تسویه حساب کرد. شازند درحالی هیچ هزینه‌ای را پرداخت نکرده که برگزاری مسابقات باشگاه‌های جهان و حضور در آن، بار تبلیغاتی خوبی برای‌شان داشت. با این وجود آنها با عوامل تیم‌شان تسویه حساب نکردند و این کار را خود رضا یزدانی انجام داده است.

مربی تیم بانک شهر بااشاره به اینکه برگزاری لیگ و مسابقات باشگاه‌های جهان به لحاظ مالی کمک خوبی برای جامعه کشتی در روزهای پایانی سال بود، اضافه کرد: بچه‌ها در تایمی که قرار بود در اردو بوده و یا در منزل استراحت کنند، در این رقابت‌ها حضور داشتند و فشاری هم به آنها وارد نشد، در عین حال پول قابل توجهی در سفره همه آنها آمد. پولی که رویش حسابی باز نکرده بودند. این هم به خاطر نقش پررنگ رضا یزدانی و اعتباری که بین روسای شرکت‌ها و بانک‌ها دارد، است. درواقع درست است که برگزاری مسابقات باشگاه‌های جهان یک تلاش تیمی بود ولی نقش رضا یزدانی در برگزاری آن، از همه پررنگ‌تر بود. ما هم کنارش بودیم و همه تلاش کردند کار به نحو احسن انجام شود.

مسعود نصیری خاطرنشان کرد: اگر این برنامه‌ریزی دو ماه قبل از مسابقه انجام می‌شد و فدراسیون تاییدیه برگزاری جام باشگاه‌های جهان را زودتر می‌داد، سطح مسابقه خیلی بالاتر می‌رفت. به هرشکل ما این مسابقه را در زمان کم برگزار کردیم که باز هم به لحاظ مالی و روحی شرایط خوبی برای کشتی‌گیران ایجاد کرد. به عنوان کسی که عاشق کشتی هستم و در آن فعالیت دارم، می‌گویم از همه چیز خوشایند‌تر رضایت بچه‌ها و دریافتی آنها در روزهای پایانی سال بود. ما امیدوار هستیم باحمایت بانک شهر و دکتر احمدی، همچنان در لیگ برتر و باشگاه‌های جهان همین روند چند ساله ادامه داشته باشد. برای ما آنقدرها هم مسئله اول و دوم شدن اهمیت ندارد، چیزی که مهم است، کمک به خانواده کشتی است که معمولا هم از قشر ضعیف جامعه هستند. علاوه بر آن، یک موضوع مهم در بحث لیگ برتر وجود دارد و آن هم بحث پشتوانه‌سازی است. به صورت غیرمستقیم این اتفاق در لیگ برتر رخ می‌دهد چون بچه‌های ما وقتی در سطح اول تیم ملی قرار می‌گیرند صاحب درآمد می‌شوند و نفرات دوم و سوم درآمدی عایدشان نمی‌شود. اگر لیگ برتر برگزار نشود، نفرات دوم و سوم رفته رفته وقتی تلاش‌شان به ملی‌پوش شدن منتهی نمی‌شود، مجبورند به خاطر مسائل معیشتی کشتی را ترک کنند، اما لیگ محل درآمدی برای آنهاست که در کشتی بمانند و با همین انگیزه در کنار کشتی باشند تا نفرات اول نیز حریف تمرینی و رقیب داشته باشند. گاها هم در لیگ برتر دیدیم که همین انگیزه‌ها باعث شده نفرات دوم و سوم شکست ملی‌پوشان را رقم زده و خودشان را به عنوان مدعی مطرح کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه هزار و ۲۲۴ لیتر مشروبات الکلی در تفت یزد کشف شد
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۳ هزار مرکز غرب اهواز در طرح ملی بسیج سلامت نوروزی
  • دستگیری راننده ضارب افسر راهور در مشهد
  • نصیری: با همه عوامل جام باشگاه‌های جهان تسویه حساب شد/ یزدانی خودش را متعهد می‌دانست
  • چگونه آهن آلات، ورق و میلگرد را با کیفیت و ارزان بخریم؟
  • تجلیل از عوامل و خبرنگاران فعال دفتر خبر بافق
  • باکس خبری جوانه‌های بافق ۲ ساله شد/ رتبه اول بافق در تولید خبر‌های انتخاباتی + عکس
  • حال نامساعد دو جوان قربانی آتش بازی‌های چهارشنبه سوری در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • توزیع میوه شب عید و خرمای رمضان در مشهد آغاز شد