Web Analytics Made Easy - Statcounter


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مختصات دقیق محل پیدا شدن لاشه هواپیمای آسمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امتداد نیوز، بالگردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز موفق شدند، لاشه هواپیمای آسمان را در ارتفاعات کوه دنا پیدا کنند.

بر همین اساس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مختصات دقیق جغرافیایی محل سقوط را به خبرنگار امتداد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاشه این هواپیما در کوه دنا و در مختصات جغرافیایی N30-4208 و E-514293 قرار دارد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سپاه: بالگردهای سپاه لاشه هواپیمای تهران – یاسوج را پیدا کردند

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خود را وقف مردم کرده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی با تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه پاسداران جان برکف، اظهار داشت: سپاهیان که در این روزها نامشان بر سر زبان ها است، با ایثار و از خود گذشتگی نام ایران که زنده بود را در عرصه گیتی زنده تر کردند.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این ضربه محکم که به همه جنایتکاران و عالم در صدر آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیسم غاصب و همه حامی آنها از کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی در صدر انگلیس، فرانسه و آلمان وارد کردن که با مساعدت های و همکاری سپاه و ارتش قهرمان انجام شد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان، گفت: لازم است کار بسیار بزرگ عملیات« وعده صادق» که در عرصه منطقه ای و جهانی باعث افتخار ایران اسلامی شده را خدمت مجموعه نیروهای نظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض کنم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: اگر بخواهیم سپاه را در یک جمله تعریف کنیم، سپاه نهادی است که تکلیف محوری و نتیجه گرایی را به منصه ظهور می رساند، و براساس تکالیفی که مقام معظم رهبری برای سپاه معین کرده، حرکت و امور را قطعا منتج نتیجه خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه سپاه یکی از اضلاع تشکیل دهنده تمدن نوین اسلامی خواهد شد، افزود: یکی از شعارهای محوری و کلیدی مقام معظم رهبری در طول سالیان اخیر که باید جامعه اسلامی به مرحله شکل گیری تمدن نوین اسلامی برسد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: سپاه نهادی است که با مردم و برای مردم بوده است و همیشه در بین مردم در سیل و زلزله گرفته تا مباحث اقتصادی و تربیتی و اجتماعی و فرهنگی که هر جا نگاه کنیم.خدمات سپاه برای نظام و مردم و چه در سطح بین الملل ملاحظه می شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رازگشایی از برابر بودن سرعت نور با مختصات هرم بزرگ مصر
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی