Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:53:03 GMT

دو شهید گمنام در خورموج تشییع و تدفین شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۳۳۷۲

دو شهید گمنام در خورموج تشییع و تدفین شدند

دشتی- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و باحضور پرشور و باشکوه اقشارمختلف مردم و مسئولین شهرستان دو شهید گمنام در شهر خورموج تشییع و تدفین شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خورموج صبح سه‌شنبه در این مراسم از حضور باشکوه امت حزب الله و شهید پرور شهرستان دشتی در مراسم تشییع دو شهید گمنام تقدیر کرد و اظهار داشت: بار دیگر با حضور دو شهید گمنام شهر و شهرستان ما معطر و منور شد و حضور این عزیزان مایه خیر و برکت در زندگی ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: امروز با حضور این دو شهید در شهرستان حرکت جدیدی در شهر و شهرستان ایجاد شد و اگر همه شهدا در آن زمان یافت و تشییع و خاکسپاری می‌شدند این برکت استمرا نداشت ما انسان‌ها همواره به تذکر و یادآوری نیاز داریم و خداوند متعال این گونه مقتدر فرمود که تعدادی از شهدا در جبهه های حق علیه باطل بمانند و امروز برگردند.

وی ادامه داد: هر چند پنج شهید گمنام در گلزار شهدای شهر خورموج خاکسپاری شده‌اند ولی نیاز بود مکان وجای دیگر به عنوان یک مکان فرهنگی و هدایتی ایجاد شود.

مصلح اضافه کرد: سوال می‌کنند که چرا شهید گمنام آوردند، اگر این شهدا نبودند این جمعیت باشکوه در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) چه کسی جمع کرد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست نظام این است که یک منطقه‌ای باشد که ایجاد هدایت و روحیه شهادت طلبی در میان مردم حفظ و بشارت کنند.

مصلح با تاکید بر اینکه انتخاب پارک مفتون برای تدفین شهدا انتخاب مرکز است نه شهرستان گفت: بعد از مصوب شدند این شهر افرادی از مرکز مراجعه می‌کنند و از چند نقطه بازدید ودر نهایت یکی را انتخاب می کنند و این مرکز به عنوان مرکز فرهنگی و ایجاد شور و شعور است که هیچ منافاتی با تفریح مردم ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود