Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نوبت ارفاقی آزمون زبان انگلیسی برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش مهر، داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ می توانند از شنبه ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۷ اسفند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند نیز در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۷ اسفند ۹۶ می توانند برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

این زمان آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون زبان و ویرایش مدارک و اطلاعات است.

به منظور کمک به آن گروه از داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ که در بازه تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشدند، مقرر شده است تا کارنامه آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) دوره ۴۶ در تاریخ ۳۰ فروردین ۹۷ نیز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ پذیرفته شود.

این گروه از داوطلبان باید ثبت نام خود را حداکثر تا تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ انجام دهند. چنانچه این افراد در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) در تاریخ ۳۰ فروردین ۹۷ نمره لازم را کسب کنند مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود و در غیر اینصورت کارت ورود به جلسه برایشان صادر نخواهد شد.

این شرایط فقط شامل آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) دوره ۴۶ (۳۰ فروردین ۹۷) است و سایر مدارک زبان انگلیسی را در بر نمی گیرد.

سایر مدارک TOLIMOو IELTS و TOEFL و MSRT طبق مندرجات دفترچه راهنما در صورتی که تاریخ آزمون آنها از ۲۰ بهمن ۹۴ تا ۲۰ اسفند ۹۶ باشد، برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی معتبر هستند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  فرصت ثبت نام در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در چهار بازه زمانی ۳ تا ۹ دی ماه ۱۴۰۲، ۳ تا ۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ و ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ انجام شده است.

فرصت تکمیل مدارک در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی آغاز شده است و متقاضیان تا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌توانند جهت تکمیل مدارک اقدام کنند.

داوطلبان باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه خود، وضعیت مدارک خود را مشاهده کنند و در صورت نقص مدارک با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به رفع آن اقدام کنند.

به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مبتنی بر قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن کارت آزمون و کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
  • ثبت‌نام آزمون زبان MSRT آغاز شد
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • زمان ثبت‌نام داوطلبان نوبت دوم کنکور دوباره تمدید شد
  • اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری آزمون‌های زبان تخصصی دکتری پیام نور اعلام شد