Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوب گران و شهادت ۳ پلیس و ۲ بسیجی ناآرامی ها در خیابان پاسداران به پایان رسید.   به گزارش صدای ایران از مهر، آشوب برخی از دراویش که از غروب دیروز آغاز شده بود، با هجوم دیوانه وار یک اتوبوس به سمت صف ماموران پلیس که منجر به شهادت سه نفر از نیروهای پلیس شد به اوج رسید.
سردار سعید منتظرالمهدی در این باره گفت: در آستانه شهادت بانوی مکرم دو عالم، عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر در خیابان پاسداران تهران در عملی مذبوحانه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که در منطقه حاضر شده بودند به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد.
اما این پایان ماجرا نبود، بعد از آرامش نسبی در محل، بار دیگر برخی از آشوب گران با روشن کردن آتش در خیابان های فرعی و آتش زدن اموال عمومی تلاش کردند این آشوب را دامنه دار کنند.
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شروع دوباره آشوب ها در ساعت ۲ بامداد گفت: در طی ناآرامیهای شب گذشته خیابان پاسداران  ۲نفر از عزیزان بسیجی نیز توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند (یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد).
سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به پایان ناآرامی ها گفت: پلیس برای متفرق شدن دراویش و عدم مزاحمت برای ساکنین محل ضرب الاجل صادر کرده است.
وی افزود: درساعت ۴بامداد اوضاع کاملا آرام شد؛ پاکسازی محل و خیابانهای اطراف و پایان این آشوب درساعت ۴/۳۰بامداد محقق شد، ضمن اینکه بیش از ۳۰۰ نفرکه در بین آنان رانندگان خودروهای مرگ (اتوبوس و سمند) و نیز ضاربان و عناصراصلی به چشم می خورند، دستگیر شدند، همچنین ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب