Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا‌(س) پیکر مطهر ۱۷ شهید گمنام در نقاط مختلف استان کرمان تشییع و تدفین شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، استان کرمان همزمان با سالروز شهادت ام ابیها(س) میزبان پیکر مطهر 20 شهید گمنام بود که پیکر مطهر 17 شهید گمنام امروز در نقاط مختلف استان کرمان تشییع و تدفین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار محمد‌مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: امروز پیکر مطهر شهدای گمنام در 9 مکان در سطح استان کرمان تدفین شدند.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع و ندفین شهدا در همه نقاط با حضور گسترده مردم و هیئتهای مذهبی و عزاداری مردم همراه بود گفت: شهرهای خورسند، جوزم و خاتون‌آباد در شهرستان بابک، نجف‌شهر و زیدآباد در شهرستان سیرجان، شهر گلشن در شهرستان انار، شهر مردهک در شهرستان عنبر‌آباد و شهر اختیارآباد در شهرستان  کرمان میزبان شهدای گمنام بودند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه در هر کدام از این شهرها پیکر مطهر دو شهید گمنام تشییع و تدفین شد افزود: پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار تشییع و تدفین شد.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای گمنام در 96 مکان مقدس در سراسر استان کرمان مدفون است خاطرنشان کرد: 268 شهید گمنام در استان کرمان وجود دارد که آرامگاه آنها به زیارتگاه مردم تبدیل شده است.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید

دریافت 6 MB

همشهری آنلاین: یک دختر فلسطینی با حرکات خاص خود روبروی دوربین یک خبرنگار ایستاده و می گوید: «خواب دیدم شهید شدم و دفنم کردند.»

او می گوید وقتی اشغالگران اسرائیلی به خانه آن‌ها هجوم آوردند، او از ترس و هراس غش کرده و خواب دیده که شهید شده و عده‌ای در حال تشییع او هستند.

او می گوید در خواب دیده است که در محاصره نظامیان قرار دارد و تک و تنها شهید می شود و سپس او را تشییع می کنند.

خواب عجیب این کودک دختر بیانگر اضطراب و وضعیت آشفته روحی و روانی است که بر مردم غزه بویژه کودکان بدلیل جنگ اسرائیل تحمیل شده است.

کد خبر 846435 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم