Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم باشکوه تشییع و تدفین دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در این مراسم که از ساعت 9 صبح از محل حسینیه شهدای دانشجو آغاز شد مسئولین لشکری و کشوری با همراهی مردم شهیدپرور زاهدان، به تشییع شهدا پرداختند.



 

در ابتدای مراسم سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان، امیر تقی زاده فرمانده لشکر زرهی استان و تنی چند از مسئولان دولتی و انتظامی به مقام شامخ دو شهید گمنام ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه با نواختن مارش شهدا توسط دسته موزیک ارتش مراسم آغاز و تا درب دانشگاه پیام نور زاهدان ادامه یافت.
همچنین در میانه راه سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه سردار کوهکن مسئول بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس به همراهی سیل جمعیت عزادار پرداختند.



پس از اقامه نماز بر پیکر شهدای گمنام، تابوت این دو شهید به محل از پیش تعیین شده منتقل و مراسم خاکسپاری اجرا شد.
 


 گفتنی است به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز اجتماع پرشور فاطمیون با مداحی نذار القطری در محل مسجد الزهرا آزادگان زاهدان برگزار گردید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان