Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج از آغاز عملیات تیم های «دی وی آی» پلیس آگاهی این فرماندهی به منظور شناسایی جان باختگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای امدادی، اطلاعاتی و عملیاتی سرانجام صبح امروز لاشه هواپیما سانحه دیده تهران- یاسوج در ارتفاعات 4 هزار متری قله دنا شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لاشه پیدا شده در منطقه ای حد فاصل روستای رهیز و دنگزلو از توابع شهرستان سمیرم در بخش دناکوه واقع شده، اضافه کرد: با توجه به مناسب شدن وضعیت جوی، عملیات تیم‌های "دی وی آی" پلیس آگاهی استان برای شناسایی هویت جان باختگان حادثه نیز آغاز شده و این نیروها هم اکنون در حال اعزام به محل هستند.

این مقام مسئول اعلام کرد: در این عملیات 400 نیروی پلیس حضور دارند و از 7 بالگرد و 30 پهپاد نیز استفاده می‌شود که امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتر و دقیق تری از این حادثه به دست آید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب