Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور با شکوه و پرشور مردم در مراسم تشییع پیکرهای شهدای گمنام نشان دهنده این است که پیوند مردم با آرمان‌ شهدا و انقلاب اسلامی ناگسستنی است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر 5 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در بوشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  بر الگوپذیری از  بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به جایگاه والای فاطمه زهرا (س)، این حضرت در بسیاری از عرصه‌ها برای مسلمانان و به‌ویژه زنان جهان اسلام الگویی به تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضرت فاطمه (س) را اسوه و نمونه همه خوبی بندگان شایسته خداوند دانست و با بیان اینکه این بانوی بزرگ در همه عرصه‌ها مجاهدت در راه خدا داشته است تصریح کرد:  حضرت فاطمه زهرا(س) یک مجاهد در راه خدا و در تمام مشکلات و ناملایمات آرامش بخش وجود نازنین آخرین فرستاده رسول خدا(ص) بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر پاک شهدای گمنام قدردانی کرد و افزود: حضور شهدای گمنام در جای جای استان بوشهر سبب در برگرفتن فضا و نور معنویت در جامعه شده است که حضور با شعور و بصیرت مردم در این مراسم جای سپاس و قدردانی دارد.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه عزت و افتخار و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون شهداست تصریح کرد: شهدا با فداکاری و  با نثار خون خود نهال سبز انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و حضور مردم در تشییع پیکر پاک شهدا نشان از قدرشناسی مردم از این عزیزان است.

وی پیوند مردم با آرمان‌ها و اهداف شهدا را  ناگسستنی  دانست و گفت: حضور با شکوه و پرشور مردم در مراسم تشییع پیکرهای شهدای گمنام نشان دهنده این است که پیوند مردم  با آرمان‌ها و اهداف شهدا و انقلاب اسلامی ناگسستنی است.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در بخش عقدا به همت قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادیِ استان و بخش عقدا و نیز همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید حسین انتظاریان اردکانی از شهدای عملیات تروریستی در سیستان بلوچستان در محل آستان امامزاده میر شمس الحق از بخش عقدای شهرستان اردکان برگزار شد.   در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدای شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران این شهرستان برگزار شد حجت الاسلام کوثری رئیس اداره حج، اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان ضمن تسلیت به خانواده شهدای اخیر استان در سیستان و بلوچستان مخصوصا خانواده شهید انتظاریان اردکانی گفت: شهادت برای مردان و زنان مومن از توفیقات و وعده‌های الهی است که لایق‌ترین افراد به این فیض نائل می‌شوند و تسلی دادنِ قلب بازماندگان و ادامه راه شهدا نیز نزد خداوند اجر و مزد بی اندازه دارد.   بیان نکات اخلاقی مثبت در باره شهید انتظاریان توسط سرکار خانم پورقاسمی همسر این شهید بزرگوار، اجرای کلیپ جنگ و جبهه و لحظه شهادت بعضی از شهدا، اجرای تک خوانی سرود طلوع و تلاوت نیم جزء قرآن کریم به یاد شهدا از مهمترین برنامه‌های معنوی این محفل بود.   لازم به ذکر است که قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی قریب به یازده سال است که هر ساله این مراسم را برگزار می‌کند و در مراسم امسال حضور خانواده شهید انتظاریان به معنویت این مراسم افزوده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • حضور فرزند رهبر انقلاب در تشییع مرحوم الله احمدی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه