Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موبايل هاي سري اکسپريا کامپکت سوني همواره در نيمه دوم سال معرفي شده اند، اما امروز تصويري در فضاي مجازي منتشر شده که به نظر مي رسد نسخه کوچکتر پرچمدار جديد ژاپني ها را از نماي جانبي نشان مي دهد. همين مسئله گماني زني ها را در خصوص احتمال رونمايي زودتر از موعد اکسپريا XZ2 کامپکت افزايش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته نبايد از اين نکته نيز غافل شد که ظاهراً تلفن هوشمند حاضر در اين عکس يک نسخه اوليه بوده و محصول نهايي قرار است از لحاظ ظاهري با گجت به تصوير کشيده شده در عکس زير متفاوت باشد. اين مسئله را شخص منتشر کننده اين عکس اعلام نموده است.

طبق ادعاي اين فرد نسخه اوليه اکسپريا XZ2 کامپکت فاقد جک هدفون بوده و سنسور اثر انگشت آن نيز در بدنه پشتي تعبيه شده است. اگر قرار باشد سوني نسخه کامپکت پرچمدار سال 2018 خود را همزمان با نسخه اصلي آن منتشر کند، مي بايست تا هفته آينده و رويداد رسمي کمپاني ژاپني در شهر بارسلون منتظر ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی و محتوای آن کذب است

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان پدافند غیرعامل کشور با انتشار اطلاعیه‌ای گفت: پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ از طریق یک سامانه پیامکی تجاری برای برخی از شهروندان منتشر شده جعلی و محتوای آن کذب است.

کد خبر 6076964 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • انتشار نماهنگ خاک اجدادی پس از عملیات وعده صادق
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به حمله موشکی ایران
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است + فیلم
  • پیامک منتسب به سازمان پدافند غیرعامل جعلی است
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی و محتوای آن کذب است
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی است
  • تمبر یادبود شهاب‌الدین سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد