Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:23:31 GMT

افتتاح اولین آکادمی علوم ورزشی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۴۰۲۱

افتتاح اولین آکادمی علوم ورزشی در اصفهان

آکادمی علوم ورزشی "لوافان "اصفهان به همت یکی از خیران به نام ورزشیار اصفهان ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان با افتتاح آکادمی علوم ورزشی اصفهان حلقه گم شده میان علم و ورزش در اصفهان پس از سالها پیدا و باعث اتصال میان علم و ورزش شد. برای نخستین بار در اصفهان آکادمی علوم ورزشی در جوار خانه بسکتبال استان اصفهان با ۱۱۰۰ متر زیر بنا و با صرف هزینه ۲۰ میلیارد ریالی توسط خانواده لوافان در سه طبقه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در افتتاح این آکادمی محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی نایب‌رییس شورای شهر اصفهان، مهدی مزروعی عضو شورای شهر اصفهان، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی، محمد سلامتیان از خیران اصفهانی و رییس مجمع خیرین ورزش‌یار استان اصفهان، خانواده مرحوم لوافان، علی پیمان صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان ورزش اصفهان در مراسم افتتاح آکادمی علوم ورزشی حضور داشتند.

این آکادمی که 2 سال پیش توسط خیر مرحوم حاج محمد لوافان افتتاح شد امروز با تلاش خانواده وی به بهره برداری رسید.

در این مراسم محمدعلی شجاعی (معاون توسعه اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان) تصریح کرد: اصفهان از استان‌های دیگر جلوتر است. این آکادمی از نداشته های کشور است. اگر حضور تلاشگران در بخش خصوصی و خیرین نبود اصفهان جایگاه کنونی را نداشت.

وی افزود: اصفهان یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی کشور است و خیران زیادی در اصفهان هستند. وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و ۹۰۰ خیریه نشان از مردم تلاشگر اصفهان دارد.

رییس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به فاصله موجود میان علم و اجرا گفت: این آکادمی می‌تواند نقطه اتصال ورزش و علم روز دنیا باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور