Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور نیروهای ویژه ارتش در منطقه حادثه سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران ـ یاسوج، گفت که نیروهای کلاه سبز تیپ 65 تا دو ساعت دیگر به محل حادثه خواهند رسید.

به گزارش ایسنا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ارتش در امدادرسانی و جستجوی هواپیمای مفقود شده طی روزهای گذشته، گفت: نیروی زمینی ارتش بنابر دستور فرماندهی کل در منطقه حادثه حضور میدانی بسیار قوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام عملیات‌های مختلف جهت یافتن هواپیمای مفقود شده، خاطرنشان کرد:‌ فرآیند بسیار حرفه‌ای را طی کردیم تا توانستیم مختصات دقیق هواپیما را پیدا و آن را شناسایی کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با بیان اینکه جانشین نیروی زمینی فرماندهی میدانی منطقه حادثه دیده را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: تیپ 65 نیروی مخصوص (نوهد) و همچنین یک واحد از هوابرد شیراز وارد منطقه شده‌اند و این نیروهای کماندویی در حال ساماندهی هستند تا بتوانند با تجهیزات در اختیار خود به محل حادثه دسترسی پیدا کنند.

حیدری افزود: طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم با وجود شرایط جوی ناپایدار و سخت حاکم در منطقه، کلاه سبزها و یگان هوابرد با تجهیزات در اختیار خود از راه زمینی نفوذ کنند و ان‌شاءالله تا دو ساعت دیگر حتما به محل اجساد خواهند رسید. این نیروها مجهز به وسایلی هستند تا بتوانند به محض رسیدن به محل حادثه، اجساد را از محل خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد و شرایط هوایی نیز اجازه دهد این آمادگی وجود دارد تا از راه هوا نفوذ به منطقه حادثه نیز انجام شود اما بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشته شده، امکان فرود بالگرد به منطقه وجود ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوار هستیم که عملیات انتقال اجساد به سرعت انجام شود. به محض رسیدن به محل اجساد دیگر کار را قطع نمی‌کنیم و در صورت لزوم شبانه نیز برای انتقال آنها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد

خلبان این اف-۱۶ تنها سرنشین آن بود که توانست خود را به موقع از جنگنده خارج کند و زنده بماند.

هنوز علت سقوط این جنگنده مشخص نیست و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

مقام‌های آمریکایی از پرسنل غیرضروری خواسته‌اند از تردد در محل سقوط هواپیما خودداری کنند، زیرا مواد شیمیایی استفاده شده در این هواپیما ممکن است که مخاطراتی برای آن‌ها داشته باشد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است