Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارتکیه حسینی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گلچین مداحی شب گذشته 30بهمن ماه شب شهادت حضرت فاطمه (س)با نوای مداحان اهل بیت(ع) محمد حسین پویانفر،حسین طاهری، نریمان پناهی،مهدی اکبری،محمد حسین حدادیان و سخنرانی حجت الاسلام عالی،حاج حسین یکتا،حجت السلام شجاعی قابل دریافت است.

 

گلچین مداحی شب شهادت حضرت فاطمه (س)با نوای محمد حسین پویانفر

سخنرانی حاج حسین یکتا

دانلود

روضه

دانلود

آرزوی پر زدن با من

دانلود

شیر جمل احلی من عسل

دانلود

تویی تو مادر احساس

دانلود

اگر از ذکر یا زهرا و یا حیدر

دانلود

حرم با حسین کرم با حسن

دانلود

شعرخوانی

دانلود روضه دانلود (بچه‌بادعای‌مادرش‌زنده‌ست دانلود مادر ما مادر تموم عالمه دانلود

سخنرانی حجت السلام شجاعی

دانلود         گلچین مداحی شب شهادت حضرت فاطمه (س)با نوای محمد حسین حدادیان   روضه با نوای سعید حدادیان دانلود سلام الله یا ابی عبدالله دانلود حیدر به شور و شینه غریب عالمینه   دانلود     گلچین مداحی شب شهادت حضرت فاطمه (س)با نوای مهدی اکبری داری میری دلم خونه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. دانلود پاشو مادر بریم خونه خیلی حالت پریشونه دانلود گداییم به درت ، منادی نجات دانلود ذکر جنونم حسینه وصله جونم حسینه دانلود        گلچین مداحی شب شهادت حضرت فاطمه (س)با نوای نریمان پناهی   تن من شعله ور از اتش عشق دانلود همه جا کربلاست همه جا نینواست دانلود تو ای نگارم نرو ، تو ای بهارم نرو دانلود نرو مادر که زینب خیلی دلگیره دانلود برادر جان سلیمان زمانی.. دانلود       گلچین مداحی شب شهادت حضرت فاطمه (س)با نوای حسین طاهری   امشب‌خرابه‌ازرخ‌تومثل‌گلشن‌شد دانلود حدیث‌عشق‌تودیوانه‌کرده‌عالم‌را دانلود آرزومه مثل اصحاب دانلود باید این دشمن بداند‌ کیستم دانلود صدام میکنی دانلود من‌زدربارحسین‌بن‌علی‌ماهانه‌دارم دانلود مدح امیرالمومنین علیه‌السلام دانلود سخنرانی حجت الاسلام عالی دانلود   /انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم

حسین دادخواه متهم ردیف هفتاد و یکم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

به گزارش ایسنا، حسین دادخواه متهم ردیف ۷۱ پرونده در دادگاه اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

او  قبل از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان مسئول شاخه اصفهان، اقدام به فعالیت می‌کند. در ادامه و در مقطع فاز نظامی تشکیلات، او  به شاهرود متواری و مسئولیت اجرایی پایگاه منافقین را در آنجا برعهده می‌گیرد.

او که در تاریخ ۱۳۶۱/۰۹/۲۹ در یک قرار تشکیلاتی در شاهرود، با نام مستعار رضا حدادی، با کلت، نارنجک و قرص سیانور، دستگیر و به تهران اعزام شده بود، در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۱۴ در مسیر انتقال مجدد به شاهرود، در راه آهن تهران، از دست ماموران فرار کرده و به خارج از کشور متواری می‌شود.او سپس به عراق رفته و در شاخه نظامی منافقین، با سمت معاون مسئول تیم تروریستی، سازماندهی می‌شود.

او در اکثر تحرکات منافقین در غرب کشور، شرکت فعال داشته و مدتی نیز به عنوان عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت فعالیت می‌کند. او در قتل عمد (شهادت) سید محمدحسن بهشتی‌نژاد، حسین دادخواه و مرتضی فخار، مسئولیت شناسایی هدف ترور (شهید بهشتی‌نژاد)، آدرس و ساعات تردد نامبرده و همچنین اعلام این اطلاعات به عوامل ترور، را برعهده داشته‌اند. بدین نحو که در این اقدام تروریستی، اعضای یک تیم پنج نفره در سال ۱۳۶۰، به درب منزل نامبرده مراجعه و به بهانه دادن نامه، به سمت او شلیک می‌کنند که منجر به قتل (شهادت) وی و کودک خردسال همراهش شده و اعضای تیم ترور نیز، پس از آن موفق به فرار می‌گردند.

او  تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۷۶۶۸/۱۲-۲۰۱۱ است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بشنوید| شیخ حسین انصاریان؛ حکایت آیه‌ای که خدا برای رفع نگرانی بنده‌اش پس از مرگ نازل کرد
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال در مسجد مقدس جمکران
  • راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 
  • محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت ؛ دانلود کنید | این خواننده با دستمزدش چه کرد؟
  • حجاب؛ نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم