Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:09:46 GMT

شهرضا در سوگ شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س)/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۴۲۸۴

شهرضا در سوگ شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س)/ تصاویر

همزمان باسالروز شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) مردم و مجمع هیئات مذهبی شهرستان شهرضا، به سوگ نشستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛مراسم عزاداری سالگرد شهادت حضرت فاطمه(س) صبح امروز با حضور محبان دخت نبی مکرم اسلام(ص) در قالب مجمع هیئت‌های مذهبی در شهرضا برگزار شد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری صبح سه شنبه در دیدار با فرزندان و جمعی از بستگان مرحوم ماموستا ملأ احمد فخری امام جمعه سابق جوانرود که با همراهی فرمانده و جانشین قرارگاه نجف اشرف انجام شد، اظهار کرد: مرحوم حاج ماموستا فخری، عالمی عامل و اهل معنا و معرفت بود و سابقه علمی ایشان، سابقه‌ای عارفانه است که در نوع خودش ارزشی مضاعف دارد.

وی اکرام عالِم را از سنت‌های الهی خواند و افزود: بزرگان دین به ما توصیه فرموده‌اند که مقام عالم را گرامی بداریم و مرحوم حاج ماموستا فخری که در عمر شریفش برای خدا علم آموخته بود، برای خدا به علمش عمل کرده بود و این علم را به دیگران نیز عرضه کرد، شایسته اکرام فراوان است.

نماینده ولی فقیهدر استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مرحوم حاج ماموستا فخری، برای رضای خدا به مردم خدمت می‌کرد، تصریح کرد: مردم شریف منطقه اورامانات، به‌ویژه شهرستان جوانرود، قدر عالمان دینی خود را می‌دانند و ازاین‌جهت بسیار لایق احترام و سپاسگزاری‌اند. بی‌شک فقدان مرحوم حاج ماموستا فخری برای منطقه، مردم استان، جامعه اهل‌سنت و جایگاه علم یک ضایعه بود.

وی با تسلیت مجدد رحلت این عالم بزرگوار به جامعه ایمانی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مرحوم ماموستا فخری باسعادت زندگی کرد و سعادتمندانه به‌سوی خدا رفت. ایشان محور و میدان‌دار پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی بود و با روحیه انقلابی خود، چندین‌دهه در مسیر همراهی و حمایت از امامین انقلاب قدم برداشت.

کد خبر 6098936

دیگر خبرها

  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان