Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به تعداد کافی در منطقه بحران مستقر شده است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: بیش از 20 اکیپ امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان به منطقه اعزام شده و تیم‌ها و اکیپ‌های تخصصی دیگری نیز از استان‌های فارس، اصفهان، بوشهر و گروه‌های امدادی از تهران نیز در منطقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهوری و وزیر کشور به صورت مداوم وضعیت سقوط  هواپیما تهران ـ یاسوج را رصد می‌کنند و در جریان وضعیت امداد رسانی و نحوه مدیریت بحران قرار می‌گیرند.

احمدی با بیان اینکه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها  به تعداد کافی در منطقه بحران مستقر هستند، افزود: نمونه (DNA) از بازماندگان این حادثه گرفته شده و در اسرع وقت شناسایی و تشخیص هویت اجساد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مردم استان و بستگان حادثه دیدگان با توجه به شرایط منطقه و کم عرض بودن محورها از تجمع و تردد در منطقه سقوط هواپیما خودداری کنند تا در انجام عملیات امدادرسانی و انتقال اجساد خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد