Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل – مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: طی سال‌های اخیر برق‌رسانی منجر به مهاجرت معکوس در برخی روستاهای این استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی پیش از ظهر سه‌شنبه در بررسی آخرین وضعیت برق‌رسانی به روستاهای اردبیل تصریح کرد: در سال‌های اخیر برق‌رسانی به روستاها با رشد قابل‌توجه همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در وضعیت فعلی هزار و ۶۹۸ روستا در استان برق‌دار است؛ بطوریکه تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان برق‌دار شده‌اند.

مدیرعامل توزیع برق استان تأکید کرد: امسال با برق‌دار شدن هزار و هفتصدمین روستا می‌توانیم به وضعیت مطلوبی از برق‌رسانی در روستاها دست یابیم.

به گفته محمدی علاوه بر بخش روستایی، برق‌رسانی به عشایر نیز قویاً پیگیری شده و ۲۹۷ خانوار از سلول خورشیدی سیار برق‌رسانی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تأمین برق برای تمامی ساکنان روستایی و شهری از جمله اهداف این اداره کل است، اضافه کرد: در وضعیت فعلی ۵۳۰ هزار مشترک داریم و برق‌رسانی با سرعت مطلوبی رو به رشد است.

مدیرعامل توزیع برق استان طول شبکه توزیع اردبیل را نیز ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: شش هزار و ۶۰۰ پست برق‌رسانی نیز در سطح استان دایر است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد