Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون والیبال، «احمد ضیایی» در حاشیه نخستین روز تور جهانی کیش افزود: در اول راه ساحلی هستیم، سال های گذشته هم حرکات خوبی انجام شد اما برگزاری مسابقات 3 ستاره تور جهانی ره آورد خوبی برای والیبال ساحلی کشورمان ندارد. باید کاری کنیم که ورزشکاران ایران در شمال، جنوب، شرق و غرب کشور به والیبال ساحلی تشویق شوند چون این رشته در میادین مختلف جهانی دو مدال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضیایی تصریح کرد: در همه رقابت ها چون المپیک، جهانی و آسیایی می توانیم حضور موفقی داشته باشیم و باید میزبانی رقابت های کارآمدتری را بگیریم تا هم بازیکنان در تورهای بین المللی برای بالا بردن رنکینگ خود شرکت کنند و هم مسابقات داخلی به کارمان بیاید.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات سه ستاره تور جهانی والیبال ساحلی کمی برایمان زود بود و باید با سطح پایین تر شروع کنیم تا بازیکنان ظهور و بروز داشته باشند و البته امیدواریم در این مسابقات هم حضور خوبی داشته باشیم.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه بازیکنان ایران باید امتیاز جمع کنند و خودشان را در رده بندی جهانی بالا بکشند، تصریح کرد: اگر بازیکنان ایران جزو 16 تیم بالا نباشند، برداشت خیلی خوبی نخواهند داشت. من به معجزه اعتقاد ندارم، توان بازیکنان را در نظر می گیریم. مربی خارجی نداریم به همین دلیل نباید انتظار خارج از عرف و قواعد داشت.
وی درباره جذب مربی خارجی برای والیبال ساحلی نیز گفت: این موضوع در دستور کارمان قرار دارد، همانطور که دنبال جذب مربی خارجی برای تیم والیبال سالنی بانوان هستیم. حتما باید درباره این موضوع فکری کنیم زیرا در دانش، والیبال ساحلی ایران نوپا و تازه کار است.
ضیایی با اشاره به برنامه ریزی جهت حضور تیم والیبال ساحلی ایران در المپیک گفت: بهترین اتفاق جهانی برای هر رشته ورزشی حضور در المپیک است. بعید می دانم به المپیک 2020 برسیم ولی برای حضور در المپیک 2024 باید از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.
سومین و آخرین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز  شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین