Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:  اگر هوا مساعد و امکان فرود بالگرد باشد انتقال از طریق بالگرد و در غیر این صورت با تجهیزاتی که تیم ما دارد از طریق زمین پیکرها را منتقل می‌کنند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری دقایقی پیش اظهار داشت: همانطوری که گفتم، ارتش جمهوری اسلامی با پای کار آمدن تیپ‌های 65 نیروی مخصوص و عناصر برگزیده دیگر از تیپ 55 هوابرد مشغول پیش‌روی برای رسیدن به پیکر جانباختگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از راه پیموده شده اما شرایط ناپایدار جوی و صعب‌العبور بودن ارتفاعات و برف سنگین، مانع پیشروی تیپ 65 و هوابرد شده اما راه ادامه دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: طبق اطلاعات جانشین‌ نیروی زمینی، تا 2 ساعت دیگر تیم ما به محل پیکر پاک جانباختگان می‌رسند و در آن نقطه تصمیم‌گیری می‌شود که انتقال اجساد چگونه صورت گیرد، اگر هوا مساعد و امکان فرود بالگرد باشد انتقال از طریق بالگرد و در غیر این صورت با تجهیزاتی که تیم ما دارد از طریق زمین پیکرها را منتقل می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مسئولان حاضر ستاد ویژه بحران با حضور نجار معاون وزیر کشور تشکیل جلسه دادند و تصمیم گیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم