Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@19:33:55 GMT

سال آینده 55 میلیون ایرانی یارانه می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۵۰۸۶

سال آینده 55 میلیون ایرانی یارانه می‌گیرند

تین‌نیوز | 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1397 کل کشور، از پرداخت یارانه نقدی به 55 میلیون ایرانی در سال آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد از پرداخت یارانه نقدی به 55 میلیون ایرانی در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه سال 97 پیشنهاد داده بود که 23 هزار میلیارد تومان برای یارانه‌های نقدی و غیر نقدی به خانوارها اختصاص یابد، البته کل رقم هدفمندی یارانه‌ها در بخش پرداخت‌های نقدی 37 هزار میلیارد تومان بوده است، از این مقدار، 23 هزار میلیارد تومان برای خانوار و 7 هزار میلیارد تومان برای کمیته امداد و 3 هزار و 700 میلیارد تومان نیز به بخش سلامت و 3 هزار و 300 میلیارد تومان نیز برای نان و خرید تضمینی گندم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مجلس با پیشنهاد دولت در زمینه پرداخت‌های نقدی، یعنی با رقم 32 هزار میلیارد تومان موافقت می‌کرد، یارانه نقدی 33 میلیون ایرانی در سال آینده حذف می‌شد، اما ما در مجلس تعداد حذفی‌ها از یارانه نقدی را کاهش دادیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در تشریح تصمیم مجلس برای کاهش تعداد افراد از فهرست حذف یارانه‌های نقدی در سال آینده، اظهار داشت: طبق تصمیم مجلس 7 هزار میلیارد تومان به رقم 23 هزار میلیارد تومانی دولت برای پرداخت‌های نقدی یارانه‌ها در سال آینده اضافه کردیم که در مجموع به 44 هزار میلیارد تومان رسید و رقم یارانه نقدی هم 30 هزار میلیارد تومان شد که با این حساب، تعداد یارانه‌بگیران در آینده 55 میلیون نفر خواهد بود و افرادی که یارانه‌شان حذف می‌شود، کاهش می‌یابد.

یوسف‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش به سازوکارهای حذف یارانه نقدی پردرآمدها از سوی دولت در سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: شاخص‌های آزمون وسع مشخص است و ما آن را با تصویب آیین‌نامه‌هایی بر عهده دولت گذاشته‌ایم، اما به‌طور قطع در سال آینده یارانه افراد پردرآمد حذف می‌شود که پارامترهای اندازه‌گیری و شناسایی آن در اختیار دولت است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی