Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@04:19:12 GMT

هشدار وزارت کشور به فرمانداران

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۵۲۳۰

ساعت 24-سخنگوی وزارت کشور با اشاره به دستور جدید وزیر کشور گفت: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند.

مهر نوشت: سخنگوی وزارت کشور با اشاره به دستور جدید وزیر کشور گفت: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند.

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از برگزاری نخستین همایش فرمانداران دولت دوازدهم در اسفندماه خبر داد و اظهارداشت: این همایش به منظور تشریح برنامه ها، سیاست ها و اولویت های دولت در سال ٩٧ در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و عمرانی در محل وزارت کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، ارتقاء نشاط سیاسی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، جذب سرمایه و ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه هایی است که باید فرمانداران پیگیری و دنبال کنند.

سخنگوی وزارت کشور از دستور رحمانی فضلی وزیر کشور به تمامی فرمانداران بر لزوم سکونت در محل خدمت خود پیرو تاکید رئیس جمهوری خبر داد و تصریح کرد: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند.

سامانی افزود: در این خصوص به نهادهای نظارتی وزارت کشور ماموریت داده شد که بر تحقق این امر نظارت داشته باشند.

سخنگوی وزارت کشور یادآور شد: پیرو دستور وزیر کشور به سازمان امور اجتماعی کشور مقرر شد، برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری نخستین همایش دستاوردهای مقابله با آسیب های اجتماعی در سال ٩٧ انجام شود تا دستگاه های مرتبط دستاوردها و عملکرد خود را ارائه و از سازمان های مردم نهاد فعال و برتر در این حوزه تقدیر به عمل آید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس