Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیشروی‌ها برای رسیدن به پیکر پاک جان باختگان سانحه هواپیمایی ATR خط تهران- یاسوج در ارتفاعات سمیرم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به حمدالله بخشی از راه‌ پیموده شده است، ادامه داد: به دلیل شرایط نامساعد جوی و صعب‌العبور بودن عملیات پیشروی قدری کُند صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امکان فرود بالگرد در محل سقوط هواپیما وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای تیپ 65 نوهد تا 2 ساعت دیگر به محل حادثه می‌رسند، نیروهای‌مان زبده و کارآزموده هستند و تجهیزات‌مان نیز برای انتقال اجساد کافی است.

امیر حیدری افزود: پس از اینکه به محل پیکر پاک جان‌باختگان حادثه هواپیمای ATR خط تهران_یاسوج برسیم در آنجا تصمیمات لازم برای نحوه انتقال اجساد اتخاذ خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر شرایط جوی اجازه بدهد، اجساد جانباختگان با بالگرد انتقال داده می‌شود و اگر این امکان میسر نباشد انتقال اجساد از طریق زمینی انجام می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074535 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود