Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تريلري از يک بازي بتل رويال جديد منتشر شده که طبق گفته سازندگان آن، از حضور 400 بازيکن به صورت همزمان در يک نقشه پشتيباني مي کند. البته در تريلر اين بازي که Mavericks: Proving Grounds نام دارد، جزيياتي از گيم پلي به نمايش در نيامده و تنها شاهد نمايش صحنه هايي با جلوه هاي بصري چشم نوازي هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بازي به دست استوديو تازه تاسيس Automaton Games در حال توسعه است. سازندگان Mavericks: Proving Grounds قول يک دنيا با وسعتي به اندازه 12 کيلومتر مربع را به همراه طبيعت و حيات وحش پويا داده اند.
سازندگان اين اثر طي مصاحبه اي با پي سي گيمر اعلام کرده اند که مي خواهند ثابت کنند مرزهاي سبک بتل رويال، بسيار بيشتر از چيزي است که هم اکنون توسط کاربران بازي هاي ويديويي مورد استفاده قرار مي گيرد.
نکته جالب در رابطه با اين بازي اين است که بر اساس اطلاعات سازندگان، بخش بتل رويال، تنها قسمتي از Mavericks: Proving Grounds بوده که در سال 2018 احتمالاً براي پي سي منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747603

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در استان
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!