Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@11:20:58 GMT

چهارمین نشست «حیوان؛ ابژه یا دگرسوژه؟» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۵۵۹۰

چهارمین نشست «حیوان؛ ابژه یا دگرسوژه؟» برگزار می شود

جلسه چهارم از سلسله نشست‌های «حیوان؛ ابژه یا دگرسوژه؟» با حضور اساتید حوزه فلسفه و پژوهشگران علاقه‌مند به این موضوع برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری آنا، در سه نشست پیشین، چهره هایی از جمله بیژن عبدالکریمی، موسی اکرمی، علی نجات غلامی، مراد فرهادپور، صالح نجفی، محمد باقر تاج الدین و جواد میری به ایراد سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمانان جلسه چهارم این مراسم، آقایان منوچهر صانعی دره بیدی، استاد فلسفه دانشگاه شهید بهشتی با موضوع «رویکردهای عقلی و احساسی به حقوق حیوانات» و آرش حیدری، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «استعمار طبیعت و انسان انگاری جهان حیوانات» خواهند بود.

مکان برگزاری این نشست؛ خیابان انقلاب-خیابان برادران مظفر جنوبی-نبش کوچه ماه- مجتمع آفتاب-طبقه دوم-سرای محله انقلاب خواهد بود.

زمان برگزاری نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۶ می‌باشد.

حضور برای عموم علاقه‌مندان رایگان و بلامانع است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری صبح دوشنبه در چهارمین جلسه دیدار مردمی اظهار کرد: چهارمین دیدار مردمی امسال است که در امتداد برگزاری ۴۸ نشست در سال گذشته، راهبرد نشست بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره با مردم را دنبال می‌کند.

فرماندار مشهد گفت: البته به موازات شکل‌های دیگر ارتباط مردمی، در قالب این دیدارها تلاش داریم تا نفع دوطرفه به مردم و دستگاه‌های اجرایی برسانیم؛ زیرا بسیاری از این مطالبات، مدت‌هاست که در گیرودار مکاتبات اداری و بروکراسی سختگیرانه برخی دستگاه‌هاست و با رسیدگی مستقیم به آن‌ها، هم باری از دوش نهاد مربوطه برداشته می‌شود و هم کار مردم به سرانجام می‌رسد.

وی گفت: در وعده دیدار امروز به درخواست ۱۳۶ نفر رسیدگی شد تا این افراد به شمار بیش از ۸ هزار نفر مراجعه‌کننده در سال ۱۴۰۲ افزوده شوند.

داوری افزود: به‌طورکلی حدود ۲۰ درصد از مطالبات در حوزه مسائل حمایتی، ۲۰ درصد در عرصه تسهیلات، ۳۰ درصد مربوط به بخش اشتغال و مابقی مطالبات در عرصه ساخت‌وساز است.

کد خبر 6085610

دیگر خبرها

  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • علامه جعفری از شایستگی تفکر به صورت بالفعل برخوردار بود
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد