Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:14:26 GMT

مرگ خاموش دو جوان در تبریز

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۵۶۸۳

مرگ خاموش دو جوان در تبریز

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌ شرقی از فوت دو نفر بر اثر نشت گاز منوکسید کربن در تبریز خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه( دوشنبه ۳۰ بهمن ماه)  بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن از آبگرمکن در شهرک چمران ( اخمقیه) یک مرد۲۵ ساله ویک  زن۲۱ساله جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: همچنین ظهر امروز (دوشنبه) با اعلام گزارشی به مرکز اورژانس ۱۱۵ استان،  مبنی بر کاهش هوشیاری دو نفر در یک منزل مسکونی در میدان جهاد خیابان نصف راه تبریز، عوامل اورژانس۱۱۵ سریعا عازم محل حادثه شدند. وی گفت: با اقدام به موقع و سریع اورژانس۱۱۵ یک مرد ۴۵ ساله و ۱۹ ساله که بر اثر نشت گاز منوکسید کربن دچار مسمومیت شده بودند از مرگ نجات یافتند. شادی نیا افزود: نشت گاز مونوکسید کربن، از بخاری گازی عامل این مورد مسمومیت بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان ١٩ ساله در روستای باقرآباد کرمان خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، بلافاصله مأموران پاسگاه این منطقه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافاتی با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد دو نفر از آنها با ضربات سلاح سرد دچار جراحت شدید شده و یکی از آنها در بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی، با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلافات شخصی و درگیری ناشی از عدم کنترل خشم بوده است گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل نزاع دسته‌جمعی در شاهرود اوباش مسلح در شمال تهران دستگیر شد

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • توضیح تراکتور در مورد عکس جنجالی ریکاردو آلوز در فرودگاه
  • عکس| توضیح باشگاه تراکتور در مورد عکس جنجالی آلوز
  • توضیح تراکتور در مورد عکس جنجالی الوز