Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا- مديرکل مديريت بحران استانداري اصفهان گفت: لاشه هواپيماي سقوط کرده «اي تي آر» در ارتفاع چهار هزار و 500 متري شناسايي شده و امدادرساني در اين ارتفاع انجام مي شود.

منصور شيشه فروش روز سه شنبه در منطقه کوه دنا در جمع خبرنگاران افزود: تلاش ما بر اين است که عمليات امدادي با امکانات و تجهيزات به روز و حداکثر ايمني انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه اقدامات مهمي که طي روزهاي گذشته صورت گرفت امروزنتيجه داد افزود : از صبح امروز نيروهاي امداد و نجات به صورت زميني و هوايي در ارتفاعات چهارهزار و 500 متري اين منطقه به جست وجو پرداختند و حدود 7 بالگرد از سپاه پاسداران، ارتش جمهوري اسلامي و جمعيت هلال در اين عمليات حضور داشتند.
وي افزود: حضور ارتش، سپاه و جمعيت هلال احمر نتيجه داد وبا ثبت تصاويري از ارتفاع چهار هزار و 500 متري لاشه هواپيما ديده شد.
وي اظهار کرد: اولين مرحله شناسايي که جست وجو بود را طي کرديم و در مرحله بعدي با هماهنگي قوه قضاييه صحنه حادثه بررسي و براساس برنامه هاي سازمان هواپيمايي کشور پيگيري مي شود.
شيشه فروش گفت: هم اينک ستاد مديريت بحران در جوار کوه دنا در محل حادثه تشکيل شده و با تفکيک وظايف، تيم هاي بالگرد، کوهنوردان تخصصي و آموزش ديده به دره عميق محل حادثه مي روند تا عمليات انجام شود.
وي تاکيد کرد: سعي بر اين است که در کوتاه ترين زمان و با بهره گيري از فناوري به روز ، نيروهاي تخصصي و اطلاعات هواشناسي ، عمليات امداد با حداکثر ايمني و دقت انجام شود.
پرواز شرکت هواپيمايي آسمان صبح يکشنبه گذشته با 66 سرنشين در مسير تهران به ياسوج در منطقه کوهستاني سميرم استان اصفهان سقوط کرد.
8114/6020 / 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/ چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)