Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بیوت مراجع عظام تقلید برگزار و همچنین دسته عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با حضور آیات وحید‌خراسانی و صافی‌گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در قم برپا شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،  مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیش از ظهر امروز در بیوت مراجع عظام تقلید در قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دسته عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با حضور آیات وحید‌خراسانی و صافی‌گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در قم برپا شد.

عکاس: رضا رمضانی

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟

حضرت عبدالعظیم حسنی در اوایل سال ۲۰۰ هجری قمری به دنیا آمد و در سال ۲۵۰ از مدینه به سامرا رفت و پس از آن به ایران آمد و در سال ۲۵۲ تا ۲۵۵ در ری ساکن بودند در ادامه این مطلب تاریخ شهادت شاه عبدالعظیم حسنی در تقویم ۱۴۰۳ را می خوانید.

وفات حضرت عبدالعظیم حسنی ۱۴۰۳ تاریخ وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در تقویم شمسی برابر است با:

روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در تقویم هجری قمری برابر است با:

۱۵ شوال ۱۴۴۵

تاریخ وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در تقویم میلادی برابر است با:

۲۴ آوریل ۲۰۲۴

نحوه وفات حضرت عبدالعظیم

عبدالعظیم بن عبدالله مشهور به عبدالعظیم حسنی، شاه عبدالعظیم و سیدالکریم، در پنج‌شنبه ۴ ربیع‌الثانی سال ۱۷۳ق، در زمان حکومت هارون الرشید، در مدینه (درباره محل ولادت وی اختلاف است) متولد شد و درگذشت عبدالعظیم حسنی در ۱۵ شوال سال ۲۵۲ق در زمان امام هادی علیه السلام رخ داد. آنچه درباره چگونگی رحلت عبدالعظیم حسنی آمده، دو قول مرگ طبیعی و شهادت را روایت کرده است. نجاشی قائل به بیماری عبدالعظیم است که منجر به فوت او شد. شیخ طوسی نیز قائل است که عبدالعظیم در ری وفات یافت و قبر او در آن‌جاست.

شاه عبدالعظیم چه نسبتی با امام حسین دارد؟

نسب وی به امام مجتبی علیه السلام می‌رسد. نجاشی از عالمان شیعی می‌گوید: پس از رحلت وی به هنگام غسل، رقعه‌ای در لباسش یافت شد که نسب وی در آن بدین صورت نوشته بود: من ابوالقاسم فرزند عبدالله، فرزند علی، فرزند حسن، فرزند زید، فرزند حسن ابن علی بن ابی طالب هستم. میرداماد عبدالعظیم را دارای نسب روشن و شرافت آشکار توصیف می‌کند.

tags # تقویم سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود