Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه رای الیوم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اسرائیل از بروز بحران جدید بین اتحادیه اروپا و اسرائیل خبر داده و آن را ناشی از مخالفت این اتحادیه با درخواست اسرائیل برای برگزاری نمایشگاه کاریکاتورهای ضد ایرانی در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل دانست.

درخواست رسمی برای برگزاری نمایشگاه کاریکاتور

این در حالی است که اتحادیه کاریکاتوریست های اسرائیل و سازمان آمریکایی- صهیونیستی و نیز رئیس حزب مخالف "یش عتید" به اضافه یائیر لپید وزیر اقتصاد سابق اسرائیل به طور رسمی راهی اتحادیه اروپا شدند تا درخواست خود مبنی بر برپایی نمایشگاه کاریکاتور در مقر این اتحادیه را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش طلبی علیه اتحادیه اروپا

چند روز پیش اتحادیه کاریکاتوریست های اسرائیل "پیام مبهمی" را از اتحادیه اروپا دریافت کرد با این مضموون که درخواست برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با اشکالات زیادی همراه است، اما دست اندرکاران این نمایشگاه صهیونیستی- امریکایی به این پاسخ راضی نشدند و تصمیم گرفتند عکس ها و کاریکاتورها را از فردا چهارشنبه در یک ساختمان نزدیک به مقر اتحادیه اروپا به نمایش بگذارند.

اتحادیه اروپا کاریکاتور است!

لپید در واکنش به این موضع اتحادیه اروپا آن را تسلیم شدن در برابر فشارهای ایران دانست و گفت، این اقدام اتحادیه اروپا آن را نیز به یک کاریکاتور تبدیل می کند.

وی همچنین گفت که نمایشگاه آثار کاریکاتوری در نزدیکی مقر اتحادیه اروپا برگزار می شود .

از سوی دیگر یدیعوت آحارانوت مدعی شد، این نمایشگاه به بررسی سرکوب آزادی های فردی وجمعی در ایران اختصاص دارد.

این روزنامه به نقل از یکی از دست اندرکاران نمایشگاه مزبور نوشت: هدف ما از حضور در بروکسل اعلام حمایت از مردم ایران است که با سرکوب آزادی ها روبه است و جنگ با استفاده از تصاویر کاریکاتوری بسیار بهتر از جنگ نظامی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 6086123 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی