Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت السلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا الگویی برای بانوان ما در تمام مراحل زندگی است و زندگی این بزرگوار با مولای متقیان سرشار از محبت و صمیمیت صفا و احترام متقابل بود و بایستی زندگی بزرگان دین برای ما مسلمانان الگو و سر مشق بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود به نقش شهدا در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرده و یاد آور شد که شهدای عزیز ما با دادن جانشان به عنوان ارزشمندترین دارایی با خداوند معامله کردند و خدا بهشت را بر‌ای آن‌ها ارزانی کرده است.
مهدی قریشی گفت: پاسداشت خون شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره آن‌ها در واقع ارزش نهادن به ارزش‌های الهی ست چراکه شهدا از بالاترین مقام در نزد خاوند برخوردار می‌باشند.
شهرستان سلماس با تقدیم ۷۲۱ شهید ولامقام نقش ارزنده‌ای در فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کرده است.

انتهای پیام/ن.م

 یادواره ۷۲۱ شهید والامقام شهرستان سلماس برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم به افزایش تولید در استان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در سال گذشته کامل تحقق یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تولید کننده های ما وظیفه مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده از اشتغال تا ساخت طرح های عمرانی را به خوبی انجام داده اند.

او تأکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش را مدیون شهدا و خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام هستی خود را در درگاه خدا هدیه کردند.

نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان کبودراهنگ یکی از شهرستان های محروم استان است اما بیش از ۸۰ درصد مردم در امر تولید فعال هستند.

فتح الله توسلی در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد ویان از ساخت یک مدرسه در کبودراهنگ قدردانی و خواستار ساخت چند طرح فرهنگی در روستاهای محروم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در این هفته بیش از ۲۸۰ برنامه در استان برای جامعه کارگری اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: استان همدان ۴۷۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

او تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰هزار مترمربع به فضای ورزش کارگری استان اضافه شده است و همچنین ۹ هزار کارگر زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفت.

در ادامه مراسم از مستند شهید مجید سرابی رونمایی و از خانواده معظم شهدای کارگر و کارگران نمونه فولاد ویان تجلیل شد.

در استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار کارگر در امر تولید در حال فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن