Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  هاشم یاراحمدی، با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، بیان کرد: دو تیم حرفه‌ای کوهستان از شهرستان‌های ازنا و الیگودرز از طرف جمعیت هلال احمر لرستان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی افزود:از آنجا که در شرایط فعلی امکان حضور بالگرد در محل حادثه وجود ندارد، یک تیم شامل پنج کوهنورد زبده با درخواست هیات کوهنوردی لرستان از شهرستان دورود اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کوهنوردی دورود افزود: تیم فنی صعود زمستانه با تجهیزات کامل کوهستانی شامل چادر، وسایل کمپ ارتفاع و... با هماهنگی هیات کوهنوردی استان به محل حادثه اعزام شد.

در آخرین خبرها گفته شده است که لاشه هواپیمای پرواز تهران به یاسوج پیدا شده است.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به عملیات جستجوی بالگردهای سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

به دنبال سقوط یک فروند هواپیمای ای‌تی‌آر 72 متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن در منطقه سمیرم اصفهان با 65 مسافر و خدمه ،تلاش برای یافتن لاشه هواپیما همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/د

اعزام تیم فنی صعود کوهستان به محل حادثه سقوط هواپیمای تهران_ یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد

علی فرجی گفت: پارسال بدمینتون قم روز‌های پرفشار و بافراز و نشیب فراوان داشت، اما موفق به کسب ۱۲ مدال از مسابقات کشوری و بین المللی شد که از جمله مدال تیمی خردسالان پسر در قهرمانی کشور را پس از ۱۰ سال کسب کردیم.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت:‌نیکا چراغی در مسابقات انفرادی زیر ۱۱ سال کشور در سال گذشته مدال کسب کرد که در تاریخ بدمینتون استان قم بی‌نظیر بود.

او افزود: این استان هم چنین در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور تیم‌داری کرد و تیم زنان ما نایب قهرمان لیگ برتر شد و تیم پسران با میانگین سنی زیر ۱۴ سال و برای کسب تجربه در لیگ برتر مردان شرکت کرد.

فرجی گفت: سال گذشته چهار بازیکن دعوتی به تیم ملی را داشتیم و نرگس افشاری اولین بانوی بدمینتون باز استان قم بود که در تیم ملی حضور یافت.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم همچنین کسب مدال برنز تیمی مسابقات بین المللی "سریز یزد" را دیگر موفقیت هیات بدمینتون قم در سال گذشته عنوان کرد و افزود: داوران ما نیز در سطح کشوری و بین المللی درخشیدند و در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، سید امید مقدس زاده قضاوت کرد.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: پرهام فراهانی و محمد مهدی کنعانی از استان قم امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی برای گزینش مسابقات آسیای میانه دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج