Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اثر حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکا به روستایی در شرق استان دیرالزور شماری از ساکنان این روستا جان باختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، جنگنده‌های ائتلاف آمریکا روستایی در سوریه را بمباران کردند.

خبرگزاری سانا به نقل از منابع محلی گزارش داده که جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی روستای البحره در شرق استان دیرالزور را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حمله دست‌کم 16 غیرنظامی از جمله 8 زن جان باختند.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است

وزارت خارجه سوریه در واکنش به وتوی آمریکا اعلام کرد، که آمریکا با این کار لکه ننگ دیگری به سوابق این کشور در ضربه زدن و تضعیف پایه‌های اقدام جمعی بین‌المللی و جهت گیری کورکورانه به نفع رژیم اشغالگر اسرائیل افزود.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه سوریه امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای حمایت آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است که با این کار لکه ننگ دیگری به سوابق این کشور در ضربه زدن و تضعیف پایه‌های اقدام جمعی بین‌المللی و جهت‌گیری کورکورانه به نفع رژیم اشغالگر اسرائیل افزود.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه تاکید کرد که ممانعت آمریکا از ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی دارای حاکمیت در خاک فلسطین تنها به طولانی شدن وضعیت ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه منجر می‌شود، که در اصل ناشی از ادامه اشغال سرزمین عربی توسط اسرائیل و اعمال فجیع‌ترین جنایات تجاوزکارانه علیه ملت فلسطین است.

ایالات متحده در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل، از تصویب قطعنامه‌ای که در آن پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این سازمان توصیه شده بود، جلوگیری کرد. ۱۲ عضو شورای امنیت از جمله روسیه و چین به تصویب این سند رای مثبت دادند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات