Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  رضا وزیری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان منوجان گفت : دشمنان قرآن و اسلام با ایجاد جنگ نرم قصد براندازی انقلاب اسلامی را در ذهن دارند و برگزاری یادواره های شهداء در راستای مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن و آگاه سازی نسل جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت این قشر را در برابر تهاجم نرم دشمن واکسینه می کند.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا تجلی قدرت شهدا، یادآور اوج عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش های انقلاب و فداکاری های دوران دفاع مقدس است.

وزیری با بیان اینکه شهرستان منوجان افتخار میزبانی 200 شهید، 530 جانباز و 43 آزاده را دارد،گفت: روستای گشمیران 20شهید و دهستان بجگان 30شهید و اسلام آباد 12شهید سرافراز را در راه انقلاب تقدیم کرده اند .

وزیری اظهار کرد :عاشورا سند حقانیت ولایت واربعین تجلی قدرت ولایت ومانور قدرت تشیع است و اگر جمهوری اسلامی ایران پس از چندین سال هنوز پایدار و مستحکم مانده است به برکت خون شهداست .

وی خاطرنشان کرد: امروزه جوانان نسل سوم وچهارم انقلاب مردانی هستندکه همچون شهدا در دوران دفاع مقدس ، در دفاع از حرم وحریم ولایت معجزه می آفرینند .

وزیری گفت :مهم‌ترین دغدغه شهدای انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی بود و اسلام به عنوان محور اصلی برای هدایت به سوی هستی و کمال است.

یادآور میشود دهستان گشمیران در بخش مرکزی و در فاصله 65کیلومتری شهرستان منوجان قرار دارد و هستان بجگان در بخش آسمینون در فاصله 35کیومتری از شهرستان منوجان قرار دارد .

 

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت پاکستان به خاطر میزبانی از هیات جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم؛ ما امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و از همین سخن‌گاه، به مردم بسیار خوب و دین‌مدار پاکستان عرض سلام و احترام دارم.

وی‌افزود: به همه خانواده‌های پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ابلاغ سلام دارم.

آیت‌الله رییسی اضافه کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطینی و غزه و حق و عدالت دفاع کرده‌اند و همواره در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زده‌اند، افتخار می‌کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085413

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان