Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@21:26:36 GMT

تجمع بزرگ فاطمیون در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۷۴۱۸

همزمان با سالروز شهادت سرور بانوان دو عالم، حضرت فاطمه (س)، تجمع عزاداران فاطمی در سراسر کشور برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امروز گوشه گوشه ایران اسلامی در سوگ دختر نبی خداست. عاشقان ولایتمدار اهل بیت نام صدیقه کبری را فریاد می زنند. ­در تهران هم خیل سوگواران فاطمی در این غم بزرگ عزاداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   دانلود  عزاداران دیشب نیز با تجمع در اماکن مقدس و مذهبی در سوگ شهادت مادر سادات اقامه عزا کردند. در حرم رضوی دوستداران خاندان عصمت و طهارت پس از عرض ادب به ساحت مقدس صاحب آستان در عزای حضرت فاطمه (س) به سوگواری پرداختند.   در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر 156 شهید گمنام در 20 استان تشییع می‌شوند. این شهدای والامقام در 83 نقطه از کشور به خاک سپرده خواهند شد.  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه