Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@17:15:11 GMT

اسرائیل هرگز داعش را به چشم یک تهدید ندیده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۷۵۰۲

اسرائیل هرگز داعش را به چشم یک تهدید ندیده است

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «نفتالی بنت» وزیر آموزش و عضو ارشد کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، خواستار آغاز تقابلی همه‌جانبه با تهران شد.

 

بنت طی سخنرانی در همایش «عروتص شوع» با بیان اینکه اسرائیل به اتفاقات در جنوب و شمال نگاهی اشتباه و انزواگرایانه دارد، مدعی شد سرمنشأ این اتفاقات، از ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی با ادعای اینکه حزب‌الله در لبنان، نیروهای مردمی در سوریه و حماس در غزه دست‌نشانده ایران هستند، گفت آنها تا آخرین قطره خون خود با اسرائیل خواهند جنگید.

 

این مقام صهیونیست با بیان اینکه طی ۳۰ سال گذشته اسرائیل با این گروه‌ها در جنگ بوده، تاکید کرد که اکنون زمان آغاز تقابل همه جانبه – اقتصادی، دیپلماتیک، اطلاعاتی و از طریق دیگر ابزارها – علیه ایران است.

 

نفتالی بنت با اذعان به اینکه اسرائیل هرگز داعش را به چشم یک تهدید موجودیتی یا استراتژیک ندیده است، افزود: «شما نباید داعش را ازبین ببرید تا ایران جای آن را بگیرد.»

 

وی در ادامه ادعاهای بی‌پایه خود گفت: «رویکرد ایران، ایجاد گذرگاهی برای رسیدن به مدیترانه است. ما باید این گذرگاه را نابود کنیم و این کاری است که انجام می‌دهیم. گفته‌ایم به ایران اجازه نمی‌دهیم در سوریه تثبیت شود و آن را ثابت می‌کنیم.»

 

ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی درباره تلاش ایران برای تاسیس پایگاه نظامی در سوریه و کارخانه‌های تولید موشک در لبنان طی هفته‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. همچنین تل‌آویو در ماه‌های اخیر هشدارهای مکرری درباره احتمال وقوع درگیری جدید با حماس در غزه یا حزب‌الله در لبنان داده‌اند.

 

 

فارس

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)

عصر ایران ؛ سیمین سقفی _ پانزدهم اپریل، درست یکصدو دوازده سال از غرق شدن لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین کشتی زمان خودش که یکی از هول‌ناک ترین حادثه‌های دریایی را با مرگ بیش از 1500 مسافر رقم زد، می گذرد.

گزارش را اینجا ببینید

 


تایتانیک، در سال 2012، صدسال پس از غرق شدنش، به عنوان  میراث فرهنگی محافظت شده زیر آب در فهرست جهانی یونسکو ثبت شد. 
هرچند حالا پژوهشگران تخمین می زنند با باکتریهایی که به جان بدنه کشتی افتاده تا سال ۲۰۳۰ بیشتر ماندگار نباشد. 
با این وجود سالهاست؛ حتی از زمان ساختن کشتی، که رازها و داستانهای تایتانیک و مسافرانش همچنان از جذابترین قصه های شنیدنی دنیای سفر دریایی است. 
و البته سوژه ای برای خلق آثار سینمایی، نوشتاری، مستند و ایجاد جاذبه های گردشگری گوناگون و طراحی و برگزاری تورهای مختلف از ماجراجویی تا عاشقانه! 
حالا تایتانیک حتی در آستانه نابودی، همچنان از پس چهره نمادین خود در بیان اختلاف طبقاتی جاودانه تاریخ بشریت، رازهایی برای شنیدن دارد.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۱۰ مهندس برجسته تاریخ که زندگی انسان را دگرگون ساختند؛ از ارشمیدس تا فضل الرحمان (+عکس) پشت صحنه یکی از معروف ترین بخش های فیلم تایتانیک (عکس)

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • ادعاهای اسرائیل درباره آنروا در گزارشی مستقل رد شد
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا