Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یکی از گروه‌های اعزامی کوهنورد دقایقی پیش به منطقه سقوط هواپیما در ارتفاع 4100 پایی رسید.

دقایقی پیش صیادی یکی از کوهنوردان استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط تلفنی با شبکه خبر از حضور گروه کوهنوردان این منطقه به محل سقوط هواپیما خبر داد و اظهار داشت: ما هم اکنون در محل دقیق سقوط هواپیما هستیم که لاشه هواپیما به چندین تکه تبدیل شده قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شرایط جوی چند روز اخیر و بارش برف بخش زیادی از لاشه هواپیما و تعداد زیادی از اجساد زیر برف قرار دارد و تنها تعدادی از اجساد روی برف دیده می‌شوند.

این کوهنورد که از ارتفاع 4100 متری صحبت می‌کرد، گفت: متأسفانه امکان شناسایی اجساد در حال حاضر وجود ندارد.

به گزارش فارس، پیش از این افشار مدیرکل صدا و سیمای یاسوج با اشاره به رسیدن یک گروه کوهنورد به محل حادثه گفته بود تا این لحظه30 پیکر مشاهده شده است که از این تعداد 15 پیکر قابل شناسایی است.

همچنین مسئول تیم گروه عملیات امداد و نجات با اشاره به وضعیت جوی منطقه گفت: امکان نشستن هلی‌کوپتر در ارتفاعات وجود ندارد و هلی‌کوپتر باید فاصله قابل توجهی با سطح کوه داشته باشد، چرا که در صورت نزدیک شدن به کوه احتمال وقوع بهمن در کوهستان وجود دارد و این مسأله خطر را برای گروه‌های اعزامی افزایش می‌دهد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت