Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه تیم استقلال در بازی قبل برابر الریان دو بار دروازه اش را باز شده دید، شفر تصمیم گرفت که بار دیگر در یک بازی حساس، به سنگربان باتجربه ترش میدان دهد.

طرفداری- سیدحسین حسینی، در حالی بار دیگر به نیمکت ذخیره های تیم استقلال بازگشته است، که در بازی قبل برابر الریان به نظر نمی رسد روی گل های دریافتی مقصر بوده باشد، اما سرمربی آلمانی و کهنه کار استقلالی ها تصمیم گرفته تا بار دیگر رحمتی را به عنوان نفر اول تیمش به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه بالای رحمتی در آسیا و اینکه او به همراه نستروف، سنگربان لوکوموتیو مسکو یکی از رکوردداران کلین شیت در آسیا بوده است، شفر را مجاب کرده تا در این بازی حساس بار دیگر به وی اعتماد کند و تجربه بالای او را به نیروی جوانی حسینی ترجیح داده و قفس توری آبی ها را به وی بسپارد.

عکس از رضا سعیدی پور

رحمتی که این روزها در تمرینات آمادگی بدنی بالایی از خود نشان داده در اتفاقی جالب توجه در یکی از تمرینات روزهای اخیر با تحمل وزن داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی چندین شنا رفته بود تا در این سن و سال حسابی آمادگی خود را به رخ کشیده باشد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی 27 ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بارها تکرار کرده که نظرش عوض نشده اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری